Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Techniky výpočtu stínů v reálném čase
Kudlač, Boris ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť súhrnný prehľad existujúcich techník počítačovej grafiky na výpočet tieňov v reálnom čase. Obsahuje teoretické základy jednotlivých techník, popis algoritmov, ako aj postup ich implementácie a použitie v praxi. Snaží sa kompletne rozobrať jednotlivé techniky, s ich vlastnosťami, problémami, rozšíreniami, výhodami a nevýhodami pre konkrétne situácie a popri tom odpovedať na otázku, či existuje jedna univerzálna technika vhodná pre všetky situácie. Nakoniec techniky porovnáva z hľadiska možností, obmedzení a v neposlednom rade hardwarovej náročnosti.
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Zadávání a plnění úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů
Kudlač, Boris ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření systému pro zadávaní a plnení úkolů v 3D prostoru pro více uživatelů, konkrétne pro projekt TankGame. Tento projekt je simulací boje tanků a práce do nej přidává možnost zadávat a detekovat libovolné úkoly pro hru jednoho i více hráčů. Zároveň demonstruje tyto možnosti na konkrétním příklade, implementováním soubojového módu hry pro více hráčů.
Techniky výpočtu stínů v reálném čase
Kudlač, Boris ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť súhrnný prehľad existujúcich techník počítačovej grafiky na výpočet tieňov v reálnom čase. Obsahuje teoretické základy jednotlivých techník, popis algoritmov, ako aj postup ich implementácie a použitie v praxi. Snaží sa kompletne rozobrať jednotlivé techniky, s ich vlastnosťami, problémami, rozšíreniami, výhodami a nevýhodami pre konkrétne situácie a popri tom odpovedať na otázku, či existuje jedna univerzálna technika vhodná pre všetky situácie. Nakoniec techniky porovnáva z hľadiska možností, obmedzení a v neposlednom rade hardwarovej náročnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.