Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení v kooperativním učení
Kuchařová, Petra ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent)
T éma t em d i p l omo v é p r á c e j e v z t a h me z i h o d n o t í c ími a k t i v i t ami a k o n c e p c í k o o p e r a t i v n í h o v y u č o v á n í , c h a r a k t e - r i s t i k a s p e c i f i c k ý c h f o r em h o d n o c e n í , k t e r é j s o u ( n e b o j e l z e ) v p r a x i v r ámc i t é t o v y u č o v a c í k o n c e p c e v y u ž í v á n y . P r á c e j e k o n c i p o v á n a t e o r e t i c k o - emp i r i c k y . V p r v n í ( t e o r e t i c k é ) č á s t i j e c h a r a k t e r i z o v á n s y s t ém z á k l a d n í c h t e o - r e t i c k ý c h t e rmí n ů a o d k a z ů n a z á k l a d n í o d b o r n o u l i t e r a t u r u , k t e r é s e t ý k á t a t o p r o b l ema t i k a ( p o j em a p r i n c i p y k o o p e r a - t i v n í h o u č e n í a v y u č o v á n í , p r o c e s š k o l n í h o h o d n o c e n í a j e - h o s p e c i f i k a ) , s e k t e r ými v e d r u h é ( v ý z k umn é ) č á s t i n á s l e d - n ě p r a c u j i . 101 V l a s t n í v ý z k umn ý p r o j e k t j e j á d r em d r u h é emp i r i c k é č á s t i , t z n . p o p i s j e h o r e a l i z a c e a a n a l ý z a z í s k a n ý c h d a t . Z h l e d i s k a v z t a h u š k o l n í h o h o d n o c e n í a k o o p e r a t i v n í h o v y u - č o v á n í d o c h á z ím k z á v ě r u , ž e k o o p e r...
Ošetřovatelská péče o novorozence s novorozeneckou žloutenkou
KUCHAŘOVÁ, Petra
Bakalářská práce je zaměřena na ošetřovatelskou péči o novorozence s novorozeneckou žloutenkou. Vzhledem k zaměření práce je v teoretické části popsán novorozenec, bilirubin, novorozenecká žloutenka, její diagnostika, léčba, ošetřovatelská péče během hospitalizace novorozence a ošetřovatelská péče po propuštění do domácí péče. Výzkum probíhal s dětskými sestrami či porodními asistentkami na novorozeneckém oddělení v průběhu měsíce března a dubna 2018. K provedení výzkumné části byla použita kvalitativní metoda. Sběr dat byl uskutečněn prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Polostrukturované rozhovory byly uskutečněny po předchozí domluvě a se souhlasem hlavních sester. Rozhovor obsahoval 12 otevřených otázek. Analýza dat byla provedena metodou kódování v ruce, neboli tužka a papír. Odpovědi u jednotlivých respondentek byly označena kódy, které byly poté zařazeny pod jednotlivé podkategorie. Jako doplňková metoda výzkumu bylo použito pozorování. To obsahovalo 8 otevřených otázek a následný pozorovací arch. I zde bylo vše uskutečněno po předchozí domluvě a souhlasem matek novorozenců. Pro tuto bakalářskou práci byl stanoven jeden cíl. Cílem bylo zmapovat ošetřovatelskou péči o novorozence s novorozeneckou žloutenkou. Na základě tohoto cíle byla stanovena výzkumná otázka. Výzkumná otázka byla zaměřena na to, jak porodní asistentky či dětské sestry pečují o novorozence s novorozeneckou žloutenkou. Z výzkumného šetření vyplynulo, že všechny respondentky mají o dané problematice přehled. A také to, co odpověděly v otázkách následně provádějí i v praxi. Výsledky tohoto výzkumného šetření mohou sloužit jako informační materiál pro porodní asistentky či dětské sestry, které chtějí zlepšit svou péči o novorozence s novorozeneckou žloutenkou nebo které se na tuto profesi teprve připravují.
Hodnocení v kooperativním učení
Kuchařová, Petra ; Dvořáková, Markéta (oponent) ; Kasíková, Hana (vedoucí práce)
T éma t em d i p l omo v é p r á c e j e v z t a h me z i h o d n o t í c ími a k t i v i t ami a k o n c e p c í k o o p e r a t i v n í h o v y u č o v á n í , c h a r a k t e - r i s t i k a s p e c i f i c k ý c h f o r em h o d n o c e n í , k t e r é j s o u ( n e b o j e l z e ) v p r a x i v r ámc i t é t o v y u č o v a c í k o n c e p c e v y u ž í v á n y . P r á c e j e k o n c i p o v á n a t e o r e t i c k o - emp i r i c k y . V p r v n í ( t e o r e t i c k é ) č á s t i j e c h a r a k t e r i z o v á n s y s t ém z á k l a d n í c h t e o - r e t i c k ý c h t e rmí n ů a o d k a z ů n a z á k l a d n í o d b o r n o u l i t e r a t u r u , k t e r é s e t ý k á t a t o p r o b l ema t i k a ( p o j em a p r i n c i p y k o o p e r a - t i v n í h o u č e n í a v y u č o v á n í , p r o c e s š k o l n í h o h o d n o c e n í a j e - h o s p e c i f i k a ) , s e k t e r ými v e d r u h é ( v ý z k umn é ) č á s t i n á s l e d - n ě p r a c u j i . 101 V l a s t n í v ý z k umn ý p r o j e k t j e j á d r em d r u h é emp i r i c k é č á s t i , t z n . p o p i s j e h o r e a l i z a c e a a n a l ý z a z í s k a n ý c h d a t . Z h l e d i s k a v z t a h u š k o l n í h o h o d n o c e n í a k o o p e r a t i v n í h o v y u - č o v á n í d o c h á z ím k z á v ě r u , ž e k o o p e r...
Terénní výuka ekologické problematiky na gymnáziu s využitím badatelsky orientovaného vyučování
KUCHAŘOVÁ, Petra
V diplomové práci byly navrženy úlohy pro terénní výuku ekologické problematiky s využitím badatelsky orientovaného vyučování. Pro modelové úlohy bylo zvoleno šest stěžejních témat, a to problematika společenstva mravenců a jejich role v ekosystémech, mezidruhových vztahů mezi organismy, potravních vztahů mezi organismy, adaptace živočichů v závislosti na prostředí, adaptace na různé potravní niky a oběh vody v přírodě.

Viz též: podobná jména autorů
3 KUCHAŘOVÁ, Pavlína
4 KUCHAŘOVÁ, Petra
3 Kuchařová, Pavla
3 Kuchařová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.