Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.
Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury
Krotký, Roman ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro nakladatelství BizBooks. Nejprve jsou uvedeny základní teoretické poznatky získané z literatury. Na základě analýz je vytvořena komunikační strategie s cílem oslovení nových zákazníků, zvýšení prodeje knih a upevnění pozice na trhu.
Podnikatelský záměr výstavby bytových domů
Vlčková, Klára ; Ing.Vladimír Kuchař (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problematikou možností realizace výstavby bytových domů jako podnikatelský záměr. Je zde zahrnut teoretický popis podnikatelského záměru, hodnocení bytové výstavby v ČR a analýza obecného a oborového prostředí. V závěru je uveden návrh realizace podnikatelského záměru ve sledované firmě a financování projektu.
Návrh komunikační strategie pro prodej odborné literatury
Krotký, Roman ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro nakladatelství BizBooks. Nejprve jsou uvedeny základní teoretické poznatky získané z literatury. Na základě analýz je vytvořena komunikační strategie s cílem oslovení nových zákazníků, zvýšení prodeje knih a upevnění pozice na trhu.
Podnikatelský záměr výstavby bytových domů
Vlčková, Klára ; Ing.Vladimír Kuchař (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problematikou možností realizace výstavby bytových domů jako podnikatelský záměr. Je zde zahrnut teoretický popis podnikatelského záměru, hodnocení bytové výstavby v ČR a analýza obecného a oborového prostředí. V závěru je uveden návrh realizace podnikatelského záměru ve sledované firmě a financování projektu.
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.

Viz též: podobná jména autorů
5 Kuchař, Vojtěch
4 Kuchař, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.