Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zařízení pro měření průtoku vzduchu v kanále libovolného průřezu
Kuběnová, Karolína ; Vlach, Radek (oponent) ; Musil, Filip (vedoucí práce)
Cílem závěrečné práce bylo navrhnout a sestrojit průtokoměr založený na tlakovém doiferenciálu pro měření průtoku vzduchu v uzavřené trubici konstantního průřezu. V první části je zpracována rešeršní část, která tvoří úvod do problematiky proudění a výčet komerčně používaných průtokoměrů. Praktická část se zabývá návrhem a realizací diferenčního průtokoměru a jeho porovnáním s průtokoměrem VPT-100.
Návrh zařízení pro měření průtoku vzduchu v kanále libovolného průřezu
Kuběnová, Karolína ; Vlach, Radek (oponent) ; Musil, Filip (vedoucí práce)
Cílem závěrečné práce bylo navrhnout a sestrojit průtokoměr založený na tlakovém doiferenciálu pro měření průtoku vzduchu v uzavřené trubici konstantního průřezu. V první části je zpracována rešeršní část, která tvoří úvod do problematiky proudění a výčet komerčně používaných průtokoměrů. Praktická část se zabývá návrhem a realizací diferenčního průtokoměru a jeho porovnáním s průtokoměrem VPT-100.
Komunikace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ
Kubenová, Karolína ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Hlavním cílem teoretické části je vymezit pojem začínající učitel a popsat formy podpory, které může čerstvý absolvent po nástupu do praxe využít. Dále pak zmapovat komunikaci a spolupráci učitele a rodiče, a uvést argumenty k jejich realizaci. V závěru teoretické části je práce zaměřena na popsání třídních schůzek a konzultací učitel - rodič - žák v programu Začít spolu. Ve výzkumné části je mým cílem vyhodnotit rozhovory se začínajícími učitelkami z prvního stupně ZŠ Angel a několika rodiči. V připraveném strukturovaném rozhovoru s učitelkami se zaměřuji na to, do jaké míry se cítily být připraveny na třídní schůzky, jaká podpora se jim v této oblasti nejvíce osvědčila, co učitel řeší v souvislosti s první třídní schůzkou a konzultací učitel - rodič - žák jakožto komunikačními platformami. Také jsem zjišťovala, jakým výzvám začínající učitelé čelí během vedení konzultací učitel - rodič - žák a třídních schůzek, co se učitelům po realizování první třídní schůzky a konzultace učitel - rodič - žák osvědčilo a jaké výhody a nevýhody spatřují učitelky v konzultacích učitel - rodič - žák oproti třídním schůzkám. Skrze strukturovaný rozhovor s rodiči pak zjišťuji jejich úhel pohledu na to, jaký mají konzultace učitel - rodič - žák přínos pro všechny jejich aktéry. Klíčová slova spolupráce, komunikace,...

Viz též: podobná jména autorů
3 Kuběnová, Karolína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.