Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika edukačního procesu na Základní a střední škole waldorfské
Krupčíková, Markéta ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Tato práce je zaměřena na waldorfskou pedagogiku, nese název Specifika edukačního procesu na Základní a střední škole waldorfské. Zabývám se v ní waldorfskou pedagogikou, waldorfskými školami a specifiky, které tato alternativní forma vzdělávání přináší. Dále se věnuji jediné waldorfské škole v České republice, která pracuje s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, a poukazuji na její odlišnost od běžných waldorfských škol. Závěrečná část patří ukázce průběhu epochy o rostlinách, tak jak jsem ji vytvořila a použila v praxi během svého vlastního působení na této škole. Klíčová slova: waldorfské pedagogika, waldorfská škola, Základní a střední škola waldorfská, děti se speciálními vzdělávacími potřebami, kreativita, rostliny, radost z tvoření
Specifika edukačního procesu na Základní a střední škole waldorfské
Krupčíková, Markéta ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Tato práce je zaměřena na waldorfskou pedagogiku, nese název Specifika edukačního procesu na Základní a střední škole waldorfské. Zabývám se v ní waldorfskou pedagogikou, waldorfskými školami a specifiky, které tato alternativní forma vzdělávání přináší. Dále se věnuji jediné waldorfské škole v České republice, která pracuje s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, a poukazuji na její odlišnost od běžných waldorfských škol. Závěrečná část patří ukázce průběhu epochy o rostlinách, tak jak jsem ji vytvořila a použila v praxi během svého vlastního působení na této škole. Klíčová slova: waldorfské pedagogika, waldorfská škola, Základní a střední škola waldorfská, děti se speciálními vzdělávacími potřebami, kreativita, rostliny, radost z tvoření

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.