Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace městské a venkovské mateřské školy s ohledem na děti s odkladem školní docházky
Krobová, Natálie ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; High, Radka (oponent)
V mé diplomové práci se zabývám komparací městské a venkovské mateřské školy s ohledem na udělování odkladů povinné školní docházky. Cílem práce bylo objasnit problematiku odkladu povinné školní docházky a zjistit četnost, důvody odkladu povinné školní docházky a názory rodičů a pedagogů k otázkám na dané téma, a to vše z hlediska komparace městské a venkovské mateřské školy z pohledu pedagogů a rodičů dětí s OŠD. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Teoretická část slouží jako úvod do tématu. V první kapitole teoretické části vymezuji pojmy jako mateřská škola - její funkce, úkoly, spolupráce s rodiči a základní školou. Ve druhé kapitole vymezuji jednotlivé oblasti zralosti a připravenosti. Třetí kapitola obsahuje teoretické shrnutí informací o odkladech školní docházky. Praktická část byla realizována formou dotazníkového šetření u dvou skupin respondentů - rodičů dětí s odkladem školní docházky a pedagogů mateřských škol. Byly zodpovězeny čtyři výzkumné otázky a na jejich základě vyhodnoceny čtyři hypotézy. Dotazníkového šetření určeného pedagogům z mateřských škol se zúčastnilo 109 respondentů - pedagogů, přičemž téměř 2/3 v počtu 68 (62 %) pracují v městské mateřské škole a více než 1/3 v počtu 41 (38 %) působí ve venkovské mateřské škole. Co se týče dotazníkového...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.