|
Komunikační mix vinařství
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.
|
|
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
|
|
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marke- tingového mixu české společnosti vstupující na maďarský trh. První část práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy týkající se vstupu na zahraniční trh a marketingu, které dále využívá v praktické části práce. Analytická část práce se věnuje vyhodnocení současné situace společnosti a popsání jejího marketingového mixu. Taktéž je popsán maďarský trh a jeho specifika. Na základě výsledků analytické části je zpracována část návrhová, která obsahuje doporučení pro jednotlivé nástroje marketingového mixu při vstupu na maďarský trh.
|
|
Komunikační mix vinařství
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.
|