Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh optimálního financování pořízení dlouhodobého majetku podniku
Krejbich, Tomáš ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší otázku, prostřednictvím jakých zdrojů financování by bylo nejefektivnější pořídit potřebné strojní zařízení pro vybranou firmu. Detailněji se zabývá analýzou produktů leasingových společností a bankovních institucí zejména finančním leasingem a dlouhodobými úvěry. Podstatou bakalářské práce je nalézt, na základě zhodnocení provedených analýz jednotlivých produktů, optimální variantu externího financování konkrétního zařízení, které současně respektuje kritéria požadovaná firmou.
Analýza vybrané firmy
Krejbich, Tomáš ; Horák, Jozef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší otázku, prostřednictvím jakých doporučení a metod by bylo nejefektivnější řídit provoz kolejí Vysokého učení technického v Brně. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, SLEPTE analýzy a matice SWOT. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu
Metodika hry na violu
Krejbich, Tomáš ; PĚRUŠKA, Jan (vedoucí práce) ; UNTERMŰLLER, Karel (oponent)
Obsahem této práce, jak již název napovídá, bude rozepsání se o metodách violové hry. Samotná metodika je téma velmi široké, v historii hudebních publikací je tato literatura většinou věnována podrobné analýze jak nástroje, tak i hráče samotného a jejich vzájemném propojení. Jedná se tak povětšinou o návody a rozbory nástrojové techniky za účelem jejího zlepšení, často plné obrazového materiálu, jejichž doslovné následování má příslib hráčského vzrůstu. Těchto metodik již bylo napsáno vícero pro různé nástroje, různými lidmi, z nichž každý otisknul své poznatky do té svojí a dohromady by snad i dokázaly obsáhnout celou kapacitu profesionálního hráče. Proto motivátorem autora této práce není dát zrod další podrobné metodické příručce, zaměřené na konkrétní problematiku, cílem je spíše porovnat metodický přístup ke hře na housle a hře na violu, jelikož oba nástroje ovládal dlouhá léta a především se podělit o poznatky nové, ke kterým došel během studií při každodenním kontaktu s nástrojem a snad tak i přispět něčím novým či alespoň zajímavým do této problematiky. Práce je pojata čistě spisovatelsky s minimem zdrojů nebo odkazů, má být pomocníkem případnému čtenáři a zároveň přínosem i autorovi samotnému, který by si tak rád utřídil své hráčské hodnoty.
Návrh optimálního financování pořízení dlouhodobého majetku podniku
Krejbich, Tomáš ; Škapa, Stanislav (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší otázku, prostřednictvím jakých zdrojů financování by bylo nejefektivnější pořídit potřebné strojní zařízení pro vybranou firmu. Detailněji se zabývá analýzou produktů leasingových společností a bankovních institucí zejména finančním leasingem a dlouhodobými úvěry. Podstatou bakalářské práce je nalézt, na základě zhodnocení provedených analýz jednotlivých produktů, optimální variantu externího financování konkrétního zařízení, které současně respektuje kritéria požadovaná firmou.
Analýza vybrané firmy
Krejbich, Tomáš ; Horák, Jozef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší otázku, prostřednictvím jakých doporučení a metod by bylo nejefektivnější řídit provoz kolejí Vysokého učení technického v Brně. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, SLEPTE analýzy a matice SWOT. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu
Slavná česká smyčcová kvarteta
Krejbich, Tomáš ; PĚRUŠKA, Jan (vedoucí práce) ; UNTERMŰLLER, Karel (oponent)
Na těchto pár řádcích by autor rád vysvětlil, proč zvolil zrovna téma týkající se smyčcového kvarteta a všeho kolem něj. Na českých konzervatořích to většinou chodí tak, že komorní hra jakožto předmět je povinná od čtvrtého či pátého ročníku, tudíž studenti tak nějak ?ke konci školy? zabrouzdají od svých sólistických cílů do problematiky hry ve skupině, ale pokud se nechystají se jí věnovat nadále na vysoké škole či jinde, moc toho pochytit nestihnou, jelikož práce v komořině je dlouholetá záležitost, chcete-li jí dělat pořádně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.