Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dynamický kuželový penetrometr pro kontrolu zhutnění podloží vozovek
Krajčovič, Tomáš ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Základem práce je zpracování rešerše zaměřené na využití dynamického kuželového penetrometru používaného na kontrolu míry zhutnění podloží vozovky z jemnozrnné zeminy. V praktické části je hlavním cílem práce sledovat závislost dynamické penetrace na zhutnitelnosti směsi jemnozrnné zeminy.
Podnikatelský plán
Krajčovič, Tomáš ; Fiala, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu, který slouží jako podklad pro založení car sharingové společnosti. Práce je členěna na tři hlavní části, část teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoreticko-metodologická část práce se věnuje struktuře podnikatelského plánu, jeho významu, doporučenému postupu sestavení a technikám situační analýzy, použitými v části praktické. Hlavní náplň diplomové práce spočívá v sestavení podnikatelského plánu pro založení smyšlené společnosti Sdílej auto, s.r.o., operující na trhu s car sharingovými služ-bami. V této části je proveden základní průzkum trhu, včetně definice tržního po-tenciálu, PESTE analýzy, analýzy konkurenčního prostředí využitím Porterova mo-delu pěti sil a celkového zhodnocení podnikatelského prostředí využitím matice SWOT. Praktická realizovatelnost plánu je posléze ověřena konstrukcí finančního plánu.
Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis
Krajčovič, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis. Cíle: Cílem této diplomové práce bylo v prvé řadě představit specifickou techniku marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping jakožto marketingový nástroj využitelný na poli maloobchodního prodeje se sportovním zbožím. Hlavní těžiště práce však spočívalo v praktické realizaci výzkumu ve vybraných prodejnách sportovního řetězce Hervis na území hlavního města Prahy, jejich vzájemného porovnání z hlediska definovaných kritérií hodnocení a na jejich základě navržení případných zlepšení. Metody: K získání potřebných dat pro identifikaci doporučení byla použita technika zvaná Mystery shopping, představující kombinaci dotazníkového šetření a skrytého pozorování. Výsledky pozorování byly zanášeny ihned po návštěvě prodejen do předem připraveného archu. Výsledky: Výsledky zkoumání nám identifikovaly řadu nedostatků, ke kterým dochází během vzájemné interakce mezi prodejci a zákazníky, a to zejména v oblastech prodejních dovedností, úvodního kontaktu a zjišťování potřeb. V syntetické části práce proto byla navržena určitá opatření, která by mohla vést ke zkvalitnění péče o zákazníky. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní retail, dotazování, skryté pozorování, fiktivní nákup
Marketingový mix společnosti HERVIS sport a móda, s.r.o.
Krajčovič, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti Hervis Sport a móda, s. r. o. Cíle: Hlavním cílem této práce je rozbor stávajícího marketingové mixu a na základě zvolených metodologických postupů navrhnout jeho změny a úpravy, které povedou ke zlepšení chodu společnosti a jejího hospodářského výsledku, zvýšení kvality poskytovaných doplňkových služeb a lepší komunikaci s potenciálními zákazníky. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena za pomocí kvantitativního sběru dat. Stěžejním nástrojem práce je situační analýza podniku, a to jak z hlediska vnějšího, tak vnitřního prostředí. Primárním zdrojem informací jsou data sekundární. Výsledky: Výsledky zkoumání naznačily, že společnost Hervis Sport a móda, s. r. o. za svými konkurenty v mnoha aspektech zaostává a nedrží si zrovna příznivé postavení. Díky zvoleným metodologickým postupům jsem shromáždil dostatečné množství potřebných informací, které mi umožnili navrhnout opatření pro jednotlivé prvky marketingového mixu vybrané společnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, marketingový mix, situační analýza, doporučení, SWOT analýza
Dynamický kuželový penetrometr pro kontrolu zhutnění podloží vozovek
Krajčovič, Tomáš ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Základem práce je zpracování rešerše zaměřené na využití dynamického kuželového penetrometru používaného na kontrolu míry zhutnění podloží vozovky z jemnozrnné zeminy. V praktické části je hlavním cílem práce sledovat závislost dynamické penetrace na zhutnitelnosti směsi jemnozrnné zeminy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.