Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vláčelová, Radka ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro posílení konkurenceschopnosti malé firmy podnikající v Olomouckém kraji, jejíž hlavním předmětem podnikání je prodej galanterního zboží. Návrhy jsou zaměřeny na rozvoj vztahů se zákazníky, na rozšíření aktivit, které povedou ke zvýšení povědomí o firmě a k získání nových zákazníků. Na základě provedených analýz jsou vymezena východiska definující směr, jakým by se měl podnik ubírat, jeho vize, mise, odpovídající strategické cíle a stanoveny konkrétní kroky pro posílení konkurenceschopnosti. Základním principem použitým při tvorbě návrhů je rozvoj hodnoty pro zákazníka.
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na rozšíření podniku TKZ Polná s.r.o. prostřednictvím investice do nové technologie výrobního zařízení a rozvojem obchodu. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací, dotazníku, analýzy současného stavu oboru a nalezení tržních příležitostí. V teoretické části práce jsou vymezeny hlavní pojmy. V další části je analyzován součastný stav podniku a faktorů které ho ovlivňují. Na základě těchto analýz jsou navrženy možná opatření na celkový rozvoj.
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Krýslová, Andrea ; Kubeš, Robert (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na rozšíření podniku TKZ Polná s.r.o. prostřednictvím investice do nové technologie výrobního zařízení a rozvojem obchodu. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací, dotazníku, analýzy současného stavu oboru a nalezení tržních příležitostí. V teoretické části práce jsou vymezeny hlavní pojmy. V další části je analyzován součastný stav podniku a faktorů které ho ovlivňují. Na základě těchto analýz jsou navrženy možná opatření na celkový rozvoj.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vláčelová, Radka ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro posílení konkurenceschopnosti malé firmy podnikající v Olomouckém kraji, jejíž hlavním předmětem podnikání je prodej galanterního zboží. Návrhy jsou zaměřeny na rozvoj vztahů se zákazníky, na rozšíření aktivit, které povedou ke zvýšení povědomí o firmě a k získání nových zákazníků. Na základě provedených analýz jsou vymezena východiska definující směr, jakým by se měl podnik ubírat, jeho vize, mise, odpovídající strategické cíle a stanoveny konkrétní kroky pro posílení konkurenceschopnosti. Základním principem použitým při tvorbě návrhů je rozvoj hodnoty pro zákazníka.

Viz též: podobná jména autorů
1 Krýslová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.