Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na rozšíření podniku TKZ Polná s.r.o. prostřednictvím investice do nové technologie výrobního zařízení a rozvojem obchodu. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací, dotazníku, analýzy současného stavu oboru a nalezení tržních příležitostí. V teoretické části práce jsou vymezeny hlavní pojmy. V další části je analyzován součastný stav podniku a faktorů které ho ovlivňují. Na základě těchto analýz jsou navrženy možná opatření na celkový rozvoj.
Marketingová strategie pro společnost HASOFT, s.r.o.
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomova prace se zabyva marketingovou strategii vybraneho podniku. Prace je obsahove clenena do tri casti. Na teoretickou, analytickou a vlastni doporuceni. Teoreticka cast je venovana popisu pojmu marketingova strategie. V analyticke casti je nejprve popsan sledovany podnik a nasledne analyzovany vysledky provedeneho vyzkumu. Zaverecna cast obsahuje navrh marketingove strategie pro vybrany podnik.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Janů, Šimon ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Khateb, Fabian (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na rozšíření podniku TKZ Polná s.r.o. prostřednictvím investice do nové technologie výrobního zařízení a rozvojem obchodu. Návrh podnikatelského záměru vychází ze shromážděných informací, dotazníku, analýzy současného stavu oboru a nalezení tržních příležitostí. V teoretické části práce jsou vymezeny hlavní pojmy. V další části je analyzován součastný stav podniku a faktorů které ho ovlivňují. Na základě těchto analýz jsou navrženy možná opatření na celkový rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.