Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008
Králiková, Barbora ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008" se v první části zaměřuje na teoretický výklad pojmu franchising a jeho hlavní aspekty. Po vymezení problematiky se soustředí na charakteristické rysy marketingové komunikace franchisových společností. Zahrnuje vysvětlení klíčových pojmů nezbytných pro marketingovou komunikaci ve franchisingu, (značka, firemní identita) rozbor jednotlivých prostředí ve kterých franchisové společnosti komunikují, (prostředí business to business a business to consumer), a také způsoby, jakým jsou marketingové aktivity ve franchisingu organizovány. V druhé části práce je popsána společnost RE/MAX jako celosvětově působící franchisová značka, jež svůj úspěch založila na inovativní organizaci a chápání realitního prostředí. Prostor je ponechán především popisu vstupu a budování značky na českém trhu, způsobu budování sítě v zdejším prostředí, komunikační strategii a konkrétním komunikačním aktivitám v letech 2006-2008.
Fenomén labužnictví a časopisy věnující se gastronomii na území České republiky v letech 2004-2012
Králiková, Barbora ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce Fenomén labužnictví a časopisy věnované gastronomii na území České republiky v letech 2004-2012 se zabývá gastronomickými periodiky vycházejícími na českém trhu v uvedeném časovém období. V úvodní části práce je nastíněna problematika jídla ze sociologického hlediska, je osvětlena jeho role ve společnosti, jeho symbolicky komunikační hodnota i schopnost sociálně stratifikovat společnost. Charakterizován je životní styl české populace a její postoj k jídlu. Následující část práce je věnována gastronomickému trendu v médiích, jeho kontextu, projevům, způsobu jakým je reflektován v České republice i jeho možným účinkům na společnost. Poslední dvě kapitoly jsou věnovány vybraným gastronomickým periodikům na českém trhu. Zmíněna je situace na trhu s periodiky v roce 2012 a gastronomické časopisy jsou rozděleny do kategorií podle svého zaměření. Závěrečná část práce analyzuje zvolené měsíčníky F.O.O.D. , Gurmet, a Apetit, které jsou rozebrány z hlediska rubrik, inzerce, používaného jazyka i grafického zpracování. Součástí práce je i stručná sémiotická analýza vybraných článků v časopisech.
Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008
Králiková, Barbora ; Halada, Jan (oponent) ; Köppl, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Značka RE/MAX v České republice v letech 2006-2008" se v první části zaměřuje na teoretický výklad pojmu franchising a jeho hlavní aspekty. Po vymezení problematiky se soustředí na charakteristické rysy marketingové komunikace franchisových společností. Zahrnuje vysvětlení klíčových pojmů nezbytných pro marketingovou komunikaci ve franchisingu, (značka, firemní identita) rozbor jednotlivých prostředí ve kterých franchisové společnosti komunikují, (prostředí business to business a business to consumer), a také způsoby, jakým jsou marketingové aktivity ve franchisingu organizovány. V druhé části práce je popsána společnost RE/MAX jako celosvětově působící franchisová značka, jež svůj úspěch založila na inovativní organizaci a chápání realitního prostředí. Prostor je ponechán především popisu vstupu a budování značky na českém trhu, způsobu budování sítě v zdejším prostředí, komunikační strategii a konkrétním komunikačním aktivitám v letech 2006-2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.