Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezkontaktní platby – budoucnost platebních karet
Chludilová, Eliška ; Kozler, Miloslav (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vývoji platebních nástrojů, bezkontaktních technologií a nástrojů bezkontaktního placení. Práce popisuje záměry karetních asociací VISA a MasterCard v oblasti bezkontaktního placení. Dále obsahuje dotazníkové šetření, na základě něhož bylo provedeno vyhodnocení a komparace se záměry asociací. Současně byl doporučen vývoj pro poskytovatele služeb v dané oblasti.
Bezkontaktní platby – budoucnost platebních karet
Chludilová, Eliška ; Kozler, Miloslav (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o vývoji platebních nástrojů, bezkontaktních technologií a nástrojů bezkontaktního placení. Práce popisuje záměry karetních asociací VISA a MasterCard v oblasti bezkontaktního placení. Dále obsahuje dotazníkové šetření, na základě něhož bylo provedeno vyhodnocení a komparace se záměry asociací. Současně byl doporučen vývoj pro poskytovatele služeb v dané oblasti.
Marketing Google, Microsoft a Apple
Hlavatá, Kristina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Cílem práce je podat komplexní přehled o situaci těchto společností působících v IT sektoru. V práci bude provedena obecná analýza vývoje marketingu firem Google, Mircosoft a Apple. Zároveň zde bude poskytnut náhled ekonomického vývoje uvedených firem, který bude analyzován prostřednictvím elektronických informačních zdrojů. V kapitole s názvem Průzkum této práce jsou uvedeny výsledky vlastního průzkumu v rámci zvolené cílové skupiny, která hodnotí dotazníkovou formou následující parametry, jako je: logo firmy, produkty, služby, atd. Závěr této práce je věnován oblasti podpůrných a neziskových projektů výše uvedených společností.
Nové trendy v internetovém marketingu
Halířová, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Práce analyzuje současný potenciál Internetu jako marketingového nástroje. Snaží se poukázat na segmenty uživatelů, kteří v současnosti Internet používají a na růstovou tendenci jejich celkového počtu. Dále jsou analyzovány současné nástroje, které se v Internetovém marketingu aktivně využívají a na bázi predikce známého marketingového odborníka L. Chase jsou odvozeny trendy, jež budou v nejbližší době určující právě v oblasti internetového marketingu. V závěru jsou dosažené poznatky aplikovány na internetové aktivity společnosti EUROLINES Česká republika, spol. s r.o.
Analýza marketingové strategie směnárenské společnosti
Hladík, Miroslav ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou směnáren v centru Prahy. Autor definuje typy společností, stejně jako typy jejich zákazníků. Na příkladech několika konkrétních směnáren analyzuje jejich marketingové chování v minulosti, současnosti a možné budoucnosti. Rozebírá strategie společností v oblasti získávání klientů a propagace svých produktů. Autor také poukazuje na některé nekalé praktiky směnáren a možné řešení i v rámci změny legislativy.
Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Čížková, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány v reálném případě společnosti Habla CZ. V rámci práce je provedena analýza perspektivního trhu, jak z hlediska makrookolí (se zřetelem na politicko-právní stav země, ekonomické, technologické a kulturně-sociální podmínky), tak i z hlediska mikrookolí, se zaměřením na potenciální zákazníky a konkurenci. Na základě provedených analýz je vybrána vhodná forma vstupu na zahraniční trh a stanoven marketingový mix, který může být při vstupu na zahraniční trh využit. V závěru práce je posouzena realizovatelnost navržené možnosti vstupu na zahraniční trh a navržen postup vyjednávání s obchodními partnery.
Event marketing
Nováková, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tato práce se zabývá event marketingem -- marketingem založeným na propojení zážitku (emocí) a určitého marketingového sdělení. V úvodu je čtenář seznámen se samotným pojmem "event marketing" a jeho zařazením v komunikačním mixu firmy. Další část práce se zabývá hlavními principy, na kterých je založena podstata event marketingu, a zaváděním event marketingové strategie do určité firmy. Praktická část je věnována jednotlivým fázím přípravy eventu. Závěrem práce pojednává o způsobech získání know-how v daném oboru.
Prognóza vývoje marketingu
Levakova, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
V práci jsou popsané současné trendy internetového marketingu jako widgetizace a socializace. Na základě zřetelných příkladů velkých společností je posouzeno o úspěšností sociálních médií jako nástroje marketingu na Internetu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kozler, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.