Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza současného business modelu společnosti Laminar Medica (CE) s.r.o.
Kozel, Adam ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu současného business modelu společnosti Laminar Medica (CE) s.r.o.. Teoreticko-metodologická část práce obsahuje vymezení metodiky dílčích analýz a postupů, které budou v praktické části uplatňovány. Druhá část práce se vedle charakteristiky samotné společnosti zaměřuje především na praktickou implementaci a propojení těchto dílčích analýz za účelem vytvoření komplexního obrazu o současné podobě business modelu společnosti Laminar Medica (CE) s.r.o., sestavení finančního plánu a zjištění hodnoty podniku. V závěru práce bude provedeno shrnutí základních zjištěných poznatků a formulace doporučení pro zlepšení fungování současného business modelu.
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
Kozel, Adam ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a fungování reklamy, stejně jako in-store komunikace na tuzemském trhu. V druhé části práce je kladen důraz především na praktickou implementaci těchto zkoumaných skutečností do primárního dotazníkového šetření tak, aby mohlo dojít k ověření a zhodnocení těchto teoretických informací v praxi prostřednictvím odpovědí respondentů. Závěr práce shrnuje dosažené výsledky, hodnotí naplněnost cílů práce, formuluje doporučení a analyzuje data získaná z provedeného marketingového výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.