Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace sester v intenzivní péči
Kovandová, Martina ; Prošková, Eva (vedoucí práce) ; Vaňková, Milena (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA Diplomová práce je zaměřena na motivaci sester v intenzivní péči a předkládá teoretickou a empirickou část. Cílem teoretické části je definovat pojem motivace z pohledu psychologie. Mimo jiné zahrnuje motivaci zaměstnanců ke kvalitní práci a v neposlední řadě vztah motivace sester a pracovní spokojenosti ve zdravotnictví. Práce též srovnává další výzkumy na výše popsané téma. V praktické části je zpracován kvantitativní výzkum za použití metody dotazníku. Výzkum je komparován s výzkumem, který je zaměřený na motivační prvky práce sestry. Na závěr jsou získaná data analyzována prostřednictvím statistických metod a hodnocena v závěrečné diskuzi. Klíčová slova: motivace, demotivace, management, pracovní spokojenost, sestra.
Motivace sester v intenzivní péči
Kovandová, Martina ; Prošková, Eva (vedoucí práce) ; Vaňková, Milena (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA Diplomová práce je zaměřena na motivaci sester v intenzivní péči a předkládá teoretickou a empirickou část. Cílem teoretické části je definovat pojem motivace z pohledu psychologie. Mimo jiné zahrnuje motivaci zaměstnanců ke kvalitní práci a v neposlední řadě vztah motivace sester a pracovní spokojenosti ve zdravotnictví. Práce též srovnává další výzkumy na výše popsané téma. V praktické části je zpracován kvantitativní výzkum za použití metody dotazníku. Výzkum je komparován s výzkumem, který je zaměřený na motivační prvky práce sestry. Na závěr jsou získaná data analyzována prostřednictvím statistických metod a hodnocena v závěrečné diskuzi. Klíčová slova: motivace, demotivace, management, pracovní spokojenost, sestra.
Privátní značky ve vybrané obchodní jednotce
KOVANDOVÁ, Martina
Má bakalářská práce je zaměřena na privátní značky ve vybrané maloobchodní jednotce. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum privátních značek ve vybrané obchodní jednotce a výsledky porovnat s jinou maloobchodní jednotkou. Práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje přehled literatury, ve které jsou vysvětleny základní pojmy související s tématem práce. Druhá část je praktická část. V této části jsem provedla marketingový výzkum. Nakonec jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a navrženo několik doporučení na zlepšení situace.

Viz též: podobná jména autorů
3 KOVANDOVÁ, Martina
2 Kovandová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.