Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kreativita, inovace a organizační kultura
Lahučký, Jakub ; Koutná, Radka (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá kreativitou, inovacemi a organizační kulturou. V teoretické části práce jsou definovány vztahy mezi těmito aspekty. V praktické části na základě provedeného dotazníkového šetření, vlastního pozorování a rozhovorů se zaměstnanci společnosti IBM Delivery Centre Central Europe Brno je vypracováno zhodnocení organizační kultury společnosti. A na základě zjištěných nedostatků jsou vypracovány návrhy, vedoucí ke zvýšení kreativity jedinců a týmů ve společnosti, zvýšení motivace zaměstnanců a celkově vylepšení organizační kultury společnosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour
Koutná, Radka ; Foltýn, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře Likotour. Cílem bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se společností, s jejími službami, vyhodnotit podstatné informace vyplývající z výzkumu a nastínit případné rezervy v závislosti na konkurenčních cestovních kancelářích. K získání potřebných informací jsem využila dotazník. Na základě výsledků výzkumu jsem navrhla vlastní návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Lahučký, Jakub ; Koutná, Radka (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá kreativitou, inovacemi a organizační kulturou. V teoretické části práce jsou definovány vztahy mezi těmito aspekty. V praktické části na základě provedeného dotazníkového šetření, vlastního pozorování a rozhovorů se zaměstnanci společnosti IBM Delivery Centre Central Europe Brno je vypracováno zhodnocení organizační kultury společnosti. A na základě zjištěných nedostatků jsou vypracovány návrhy, vedoucí ke zvýšení kreativity jedinců a týmů ve společnosti, zvýšení motivace zaměstnanců a celkově vylepšení organizační kultury společnosti.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka CK Likotour
Koutná, Radka ; Foltýn, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře Likotour. Cílem bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se společností, s jejími službami, vyhodnotit podstatné informace vyplývající z výzkumu a nastínit případné rezervy v závislosti na konkurenčních cestovních kancelářích. K získání potřebných informací jsem využila dotazník. Na základě výsledků výzkumu jsem navrhla vlastní návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.