Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Muzikál a jeho uplatnění v hudební výchově
Kousalová, Irena ; Volavá, Iva (vedoucí práce) ; Tichá, Alena (oponent)
V první části své diplomové práci jsem se pokusila na základě mých získaných poznatků v daném oboru charakterizovat muzikál , jeho formální stránku a vývoj jak ve světovém, tak v českém měřítku. V této souvislosti jsem podala přehled o naší současné muzikálové scéně. Druhou část diplomové práce jsem pojala z hlediska didaktického s uvedením konkrétních metodických příkladů, nastiňujících možné způsoby uplatnění tohoto žánru v hodinách hudební výchovy. Abych tak mohla učinit, postupovala jsem při svých metodických ukázkách jak z psychologicko-pedagogického pohledu na roli muzikálu v případě dospívajících dětí, tak z konkrétních výsledků mého sociometrického výzkumu, provedeného na 2.stupni ZŠ a gymnáziu. Ráda bych podotkla, že jsem ani zdaleka nemohla vyčerpat množství inspirací a že uvedené muzikály nejsou jedinými zdroji, které se dají ve vyučování použít. Mým hlavním cílem při zpracování této diplomové práce byla přímo nutnost více přiblížit muzikál ať už široké veřejnosti či především pedagogům vyučujícím hudební výchovu, poněvadž se jedná o hudební žánr, který zaznamenává prudký umělecký rozmach na české scéně zvláště v posledních deseti letech. Protože se tedy jedná o poměrně nedávnou dobu, co si muzikál začal budovat své právoplatné místo, postrádá zejména v oblasti didaktické, potřebný zdroj...
Muzikál a jeho uplatnění v hudební výchově
Kousalová, Irena ; Volavá, Iva (vedoucí práce) ; Tichá, Alena (oponent)
V první části své diplomové práci jsem se pokusila na základě mých získaných poznatků v daném oboru charakterizovat muzikál , jeho formální stránku a vývoj jak ve světovém, tak v českém měřítku. V této souvislosti jsem podala přehled o naší současné muzikálové scéně. Druhou část diplomové práce jsem pojala z hlediska didaktického s uvedením konkrétních metodických příkladů, nastiňujících možné způsoby uplatnění tohoto žánru v hodinách hudební výchovy. Abych tak mohla učinit, postupovala jsem při svých metodických ukázkách jak z psychologicko-pedagogického pohledu na roli muzikálu v případě dospívajících dětí, tak z konkrétních výsledků mého sociometrického výzkumu, provedeného na 2.stupni ZŠ a gymnáziu. Ráda bych podotkla, že jsem ani zdaleka nemohla vyčerpat množství inspirací a že uvedené muzikály nejsou jedinými zdroji, které se dají ve vyučování použít. Mým hlavním cílem při zpracování této diplomové práce byla přímo nutnost více přiblížit muzikál ať už široké veřejnosti či především pedagogům vyučujícím hudební výchovu, poněvadž se jedná o hudební žánr, který zaznamenává prudký umělecký rozmach na české scéně zvláště v posledních deseti letech. Protože se tedy jedná o poměrně nedávnou dobu, co si muzikál začal budovat své právoplatné místo, postrádá zejména v oblasti didaktické, potřebný zdroj...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.