Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování a rozvoj potenciálu zaměstnanců
Koudelová, Eliška ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Moderní společnosti si čím dál více uvědomují, že prosperita společnosti není založena pouze na pokročilé technologii, na skvěle propracované strategii společnosti, ale že fungování společnosti záleží především na lidech samotných. Koučování je prezentováno jako nejmodernější metoda rozvoje potenciálu zaměstnanců, na jehož základě koučovaní svobodně stanovují své cíle, kterých s postupem času sami dosahují. Osobní rozvoj zaměstnanců považuje autorka také jako jednu z forem konkurenční výhody, poněvadž spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou chápáni jako nejcennější zdroj společnosti. Vyšší chuť k práci, snaha zvyšovat své výsledky a produktivitu, lepší vnímání motivace - to vše autorka označuje jen jako příklady pozitivních výsledků koučování, které každá společnost cíluje. Aby těchto pozitivních důsledků bylo dosáhnuto, je nezbytná znalost podstaty a myšlenky, samotné porozumění této metody. Autorka se v praktické části diplomové práce zaměřuje na studenty a absolventy vysokých škol, protože právě ty vnímá jako skupinu preferovanou moderními společnostmi. Cílem praktické části je ukázat, jaké znalosti má segmentovaná skupina o metodě, a zda tyto znalosti či případné neznalosti jsou známkou pozitivních, popřípadě negativních výsledků koučování.
Marketing a ochrana osobních údajů
Koudelová, Eliška ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá ochranou osobních údajů v marketingu a vysvětluje důležité pojmy týkající se této problematiky. Hlavní pozornost je dána internetu, možnosti ohrožení osobních údajů spojené s jejím používáním a zdůraznění ochranných prostředků. První část práce je charakterizována Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů, a vysvětlení základních pojmů (osobní údaj, subjekt údajů, zpracovatel apod.). Nechybí ani seznam legislativních předpisů ochrany osobních údajů v České republice. Druhá část se zabývá legislativou Evropské unie. Třetí část je krátce věnována mezinárodnímu marketingu. Čtvrtá část obsahuje internetový marketing a možnosti ohrožení osobních údajů. Zahrnuje i praktické příklady ohrožení a ochranné prostředky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.