Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jednoválcový dvoudobý motor motocyklu třídy enduro
Koten, Stanislav ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukcí motocyklového dvoudobého spalovacího motoru. Konkrétně se jedná o závodní motor pro třídu Enduro o zdvihovém objemu 250 cm3, upravený pro zástavbu do podvozku s extrémně dlouhou kyvnou vidlicí dle patentu Františka Krňávka. V úvodu jsou stručně popsána pravidla třídy E2 a rozebrána konstrukční řešení pohonných jednotek této třídy. Následuje návrh a výpočet potřebných parametrů motoru. Dále je pozornost věnována detailnímu výpočtu trvanlivosti hlavních ložisek. V další části je podrobně popsána konstrukce klikového mechanizmu, válce, hlavy, výfuku, přívěry a sacího ventilu. Závěr se zabývá zástavbou ostatních částí motoru.
Vytvoření zjednodušeného CAD modelu motoru s využitím reverzního inženýrství
Koten, Stanislav ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením zjednodušeného CAD modelu motoru pomocí 3D digitalizace za účelem zástavby do automobilu s trubkovým rámem. V první části je popsána problematika reverzního inženýrství, druhá část se věnuje popisu a funkci použitého optického měřícího systému ATOS firmy GOM a v závěrečné části je popsáno skenování geometrie motoru, následná úprava polygonální sítě a vytvoření vlastního 3D modelu pomocí programu Autodesk Inventor 2013.
Jednoválcový dvoudobý motor motocyklu třídy enduro
Koten, Stanislav ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukcí motocyklového dvoudobého spalovacího motoru. Konkrétně se jedná o závodní motor pro třídu Enduro o zdvihovém objemu 250 cm3, upravený pro zástavbu do podvozku s extrémně dlouhou kyvnou vidlicí dle patentu Františka Krňávka. V úvodu jsou stručně popsána pravidla třídy E2 a rozebrána konstrukční řešení pohonných jednotek této třídy. Následuje návrh a výpočet potřebných parametrů motoru. Dále je pozornost věnována detailnímu výpočtu trvanlivosti hlavních ložisek. V další části je podrobně popsána konstrukce klikového mechanizmu, válce, hlavy, výfuku, přívěry a sacího ventilu. Závěr se zabývá zástavbou ostatních částí motoru.
Vytvoření zjednodušeného CAD modelu motoru s využitím reverzního inženýrství
Koten, Stanislav ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením zjednodušeného CAD modelu motoru pomocí 3D digitalizace za účelem zástavby do automobilu s trubkovým rámem. V první části je popsána problematika reverzního inženýrství, druhá část se věnuje popisu a funkci použitého optického měřícího systému ATOS firmy GOM a v závěrečné části je popsáno skenování geometrie motoru, následná úprava polygonální sítě a vytvoření vlastního 3D modelu pomocí programu Autodesk Inventor 2013.

Viz též: podobná jména autorů
1 Koten, S.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.