Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelé návykových látek jako oběti trestné činnosti - výzkum mezi klienty a pacienty pražských adiktologických služeb
Kosařová, Hana ; Fidesová, Hana (vedoucí práce) ; Šťastná, Lenka (oponent)
Východiska: Téma kriminality je s uživateli návykových látek propojené. Zatímco většina studií a statistik se zabývá primární trestnou činností a ekonomicky motivovanou činností, kapitola trestné činnosti páchané na klientech je poddimenzovaná. Statistiky o obětech trestných činů jsou stručné a mnoho informací se o nich nevede. Z viktimizačních studií, které poskytují nějaké informace z tohoto pole, jsou uživatelé návykových látek často vyloučeni či otázka užívání není předmětem dotazování. Z literatury vyplývá, že viktimizace uživatelů NL je komplikovaným tématem, které souvisí s mnoha dalšími problémy. Cíle: Cílem této bakalářské práce je zmapovat prevalenci konání trestné činnosti páchané na uživatelích návykových látek a zaměřit se souvislostmi mezi obecnými charakteristikami obětí a na nich spáchaných deliktů. Dalším záměrem je zjistit, jestli a jak často na nich spáchané činy nahlásí, případně za jakých okolností, a naopak co jim v tom z jejich strany brání. Podstatným cílem je vytvořit alespoň hrubou představu o zmíněné problematice, na které by se následně mohlo dále stavět a zjišťovat další poznatky. Metody: Výzkum byl prováděn kvantitativní metodou dotazníku v papírové podobě. Ten byl distribuován do 5 služeb na území Prahy. Jejich klienti/pacienti mohli dobrovolně a anonymně dotazník...
Vývoj školství na Vinohradech (Praha 2) konkretizovaný na historii školy K.V.Raisse
Košařová, Hana ; Křivánek, Zdeněk (oponent) ; Uhlířová, Jana (vedoucí práce)
Historie, s níž se jako žáci během svého procházení školní docházkou setkáváme, nás mnohdy oslovuje výběrově. Ať je to dáno hlubším vztahem ke konkrétním úsekům historie či vztahem k učiteli, který nám ji zpřístupnil. Dějiny pedagogiky, umožňující pohled na vývoj myšlenek, osobností či institucí na pozadí dobového historického kontextu, v sobě snoubí předpoklady porozumět nejen základům učitelské profese, ale porozumět i konkrétnímu dějinnému okamžiku v němž se jako učitelé nacházíme. Proto nelze tuto oblast pedagogiky opomenout. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 Kosárová, Hedvika
2 Košařová, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.