Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategický rozvoj značky
Kopecká, Irina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá strategickým rozvojem značky vybraného vinařství Znovín Znojmo. Práce je rozčleněna do tří části. Teoretická část vymezuje trh, zákazníky, konkurenci, značku, identitu značky a komunikační mix. Druhou částí práce je analytická část, která má za úkol zhodnotit stávající situaci společnosti a určit možné kroky k rozvoji značky. Poslední části diplomové práce je doporučení na podkladě získaných poznatků z předchozích částí ke strategickému rozvoji značky.
Strategický rozvoj značky
Kopecká, Irina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá strategickým rozvojem značky vybraného vinařství Znovín Znojmo. Práce je rozčleněna do tří části. Teoretická část vymezuje trh, zákazníky, konkurenci, značku, identitu značky a komunikační mix. Druhou částí práce je analytická část, která má za úkol zhodnotit stávající situaci společnosti a určit možné kroky k rozvoji značky. Poslední části diplomové práce je doporučení na podkladě získaných poznatků z předchozích částí ke strategickému rozvoji značky.

Viz též: podobná jména autorů
6 KOPECKÁ, Iveta
2 Kopecká, I.
2 Kopecká, Ina
7 Kopecká, Iva
11 Kopecká, Ivana
2 Kopecká, Ivana.
6 Kopecká, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.