Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení účinnosti pravidelného 12týdenního domácího cvičení na zlepšení mobility v nouzovém stavu
Konvář, Jan ; Kainová, Lucie (vedoucí práce) ; Panská, Šárka (oponent)
Tématem práce je posouzení vlivu pravidelného cvičení na zlepšení pohybu hrudní páteře, kyčelního kloubu a kotníku. Ke splnění hlavního cíle bylo využito kvalitativního výzkumu formou dotazníku a dále byla sestavena vlastní testovací baterie pro testování mobility vybraných tělesných segmentů. V práci byl zjištěn pozitivní vliv pravidelného cvičení na mobilitu daných částí, výsledky testů před zahájením a po dokončení cvičebního programu vykazovaly u většiny respondentů zlepšení mobility vybraných tělesných segmentů, byly však očekávány větší rozdíly u jednotlivých segmentů. Byl také zjištěn pozitivní vliv pravidelného pohybu na fyzickou i psychickou stránku zkoumaných osob, u kterých také došlo po ukončení programu k vymizení zdravotních potíží, které byly pozorovány před zahájením cvičení.
Tělesná výchova v klasické a waldorfské základní škole
Konvář, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Jahodová, Gabriela (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním tělesné výuky v klasické a waldorfské základní škole. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pohybové dovednosti a schopnosti v mladším školním období a vývoj českého vzdělávacího systému včetně struktury systému vzdělávání v České republice. Dále je popsáno pojetí tělesné výchovy v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a pojetí tělesné výchovy ve Školním vzdělávacím programu Základní školy Mýto. Dále práce popisuje waldorfský systém vzdělávání, koncepce a cíle waldorfské pedagogiky, vývojové fáze člověka podle Rudolfa Steinera, pojetí pohybové výchovy ve waldorfské pedagogice a jako poslední popisuje pojetí tělesné výchovy ve Školním vzdělávacím programu Waldorfské základní školy Dobromysl. V praktické části jsou porovnávány na základě náslechových hodin, pozorování a testování žáků dle vybraných testů z UNIFITTESTU vyučovací předměty pohybové výuky, jejich pojetí a časová dotace, motivace a hodnocení žáků, přístup pedagogů k žákům, materiální vybavení pro výuku tělesné výchovy, obsah učiva a výkony vybraných žáků v klasické a waldorfské základní škole. Bakalářská práce pracuje s pěti hlavními hypotézami. Při podrobných analýzách jednotlivých tesů UNIFITTESTU bylo zjištěno, že v některých testech si vedli lépe...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.