Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Komínková, Denisa ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je definován teoretický podklad, který je oporou pro druhou část diplomové práce. Druhá část se zabývá popisem společnosti, celkovou analýzou marketingové komunikace společnosti, marketingovým výzkumem a analýzou hlavních konkurentů v oblasti psacích potřeb. Třetí část se zabývá návrhy, které vycházejí z provedených analýz. Návrhy by měly společnosti pomoci ke zlepšení stávající marketingové komunikaci do budoucna.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Komínková, Denisa ; Mičák, Peter (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje hodnocení finanční situace výrobního podniku XY s.r.o. v letech 2016-2020. Práce je rozdělena do třech částí. V první části je uvedena teoretická část, která je podkladem pro provedení následující části. V druhé části je popsán analyzovaný podnik a následně je provedena jeho finanční analýza. V poslední části jsou uvedeny určité návrhy na zlepšení finanční situace podniku XY s.r.o.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Komínková, Denisa ; Mičák, Peter (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje hodnocení finanční situace výrobního podniku XY s.r.o. v letech 2016-2020. Práce je rozdělena do třech částí. V první části je uvedena teoretická část, která je podkladem pro provedení následující části. V druhé části je popsán analyzovaný podnik a následně je provedena jeho finanční analýza. V poslední části jsou uvedeny určité návrhy na zlepšení finanční situace podniku XY s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.