Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza proměnných ovlivňujících postavení matek samoživitelek na trhu práce
Kolmistrová, Aneta ; Záškodná, Helena (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se snaží odhalit, jaké proměnné ovlivňují postavení matek samoživitelek na trhu práce v České republice. V práci je nejprve identifikováno devět proměnných, které mohou mít vliv na jejich postavení na trhu práce. Analýza těchto proměnných vede následně k jejich rozdělení na dvě skupiny - individuální a objektivní. V rámci individuálních proměnných je pozornost zaměřena na finanční a materiální situaci, podporu širší rodiny, pracovní aspirace a potřebu harmonizace pracovního a osobního života matek samoživitelek. Jako objektivní vlivy jsou řešeny opatření sociální a rodinné politiky, možnosti využití předškolních a školních zařízení, přístup zaměstnavatele z hlediska využívání family-friendly přístupu a rizika diskriminace a riziko nezaměstnanosti. Následné empirické šetření s kvalitativním designem využívá osobních zkušeností matek samoživitelek z jejich působení na trhu práce v kontextu zvolených proměnných. Vyhodnocení šetření potvrdí šest z celkových devíti vlivů jako spíše ovlivňující proměnné. Zhodnocením všech skutečností dochází k nabídnutí dalších možných rozšíření zkoumané problematiky. Klíčová slova: matka samoživitelka, rodina, pracovní život, osobní život, harmonizace, trh práce
Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu
Kolmistrová, Aneta ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.