Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of online marketing communication of the airlines
Kollárová, Monika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Práce se zabývá využíváním online marketingu leteckými společnostmi, přičemž důraz klade na sociální média a virální marketingové kampaně. Cílem práce je identifikace předpokladů úspěšné online marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou charakterizovány specifika odvětví letecké dopravy a provedena PEST analýza letecké dopravy. Tato část práce také vymezuje a charakterizuje hlavní formy online marketingu využívány v letecké dopravě. Praktická část srovnává působení vybraných leteckých společností na sociální síti Facebook a na video-hostingovém serveru YouTube. Na základě této analýzy jsou vyvozeny zásady pro úspěšné působení leteckých společností na sociální síti a tvorbu virálních a buzz marketingových kampaní.
Economic relations of the Czech republic with African countries
Kollárová, Monika ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnocení obchodních vztahů mezi Českou republikou a africkými zeměmi. Vývoj obchodní výměny porovnává období před vstupem České republiky do Evropské unie s obdobím povstupovým. Jedna samostatná kapitola je věnovaná nejvýznamnejším partnerům České republiky v severní a subsaharské Africe. Poslední kapitola přibližuje českou rozvojovou pomoc jako jednu z forem vzájemné spolupráce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kollárová, Marie
2 Kollárová, Martina
3 Kollárová, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.