Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Kocmanová, Lucie ; Šlechta, Karel (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru fiktivní firmy. Popisuje situace, které mohou vzniknout při zakládání nové firmy a vysvětluje jejich možná řešení.
Podnikatelský plán
Kocmanová, Lucie ; Vránová, Monika (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reálným problémem založení podniku v oblasti doučování a hlídání dětí ve městě Brně a jeho okolí. Po důkladném prozkoumání vnějšího a vnitřního prostředí je navržen vhodný podnikatelský záměr, který je cílem této práce.
Žákovské připisování příčin po úspěchu a neúspěchu
Kocmanová, Lucie ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Duplinský, Josef (oponent)
The topic of this dissertation is the attribution tendencies of secondary school students in situations of success or failure. The process of attributing causes was examined by inquiring into past experience (attribution in the past) in the context of students' school activities. Grades were chosen as the criterion of success and failure. Attribution tendencies were examined in all subjects taught at the secondary school. Attitudes to individual subjects were sought to constitute specific attitude constellations and the attribution tendencies ot students were re-examined in these constellations. The study also partly focused on teachers. We wanted to know their views on the possible causes of success or failure of the students they taught.
Podnikatelský záměr
Kocmanová, Lucie ; Šlechta, Karel (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru fiktivní firmy. Popisuje situace, které mohou vzniknout při zakládání nové firmy a vysvětluje jejich možná řešení.
Podnikatelský plán
Kocmanová, Lucie ; Vránová, Monika (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reálným problémem založení podniku v oblasti doučování a hlídání dětí ve městě Brně a jeho okolí. Po důkladném prozkoumání vnějšího a vnitřního prostředí je navržen vhodný podnikatelský záměr, který je cílem této práce.
Návrh marketingových aktivit začínajícího podniku
Kocmanová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Pavla (oponent)
Bakalářská práce si klade dva základní cíle, od kterých se i odvíjí struktura celé práce. Prvním cílem bakalářské práce je popsat marketingový mix začínajícího podniku a zhodnotit jej na základě výsledků realizovaného dotazníkového šetření. Druhým cílem je tomuto podniku navrhnout realizovatelnou marketingovou komunikaci v rámci omezeného finančního rozpočtu. V teoretické části práce jsou zpracována specifika aplikace marketingu u začínajícího podniku, dále je objasněna problematika marketingového prostředí, marketingového mixu a marketingové komunikace. V praktické části je představen samotný začínající podnik, je provedena analýza cílových zákazníků i konkurence. Na základě dotazníkového šetření je zhodnocen marketingový mix začínajícího podniku a závěrem je navrhnuta vhodná marketingová komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
13 Kocmanová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.