Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
Vliv product placementu ve filmech a počítačových hrách na rozhodování spotřebitele.
Košaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje postoj českého publika k product placementu ve filmech a počítačových hrách a rovněž zkoumá jeho potenciální vliv na rozhodování českých spotřebitelů. Dále se věnuje také členění jednotlivých druhů product placementu, jeho pozici v rámci komunikačního mixu, historickému vývoji této metody a v neposlední řadě závěrům zahraničních studií.
Ekologická politika Evropské unie
Košaříková, Petra ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Turečková, Andrea (oponent)
Cílem této práce je vymezit základní pojmy v oblasti péče o životní prostředí, její stručný historický vývoj v rámci Evropské unie a dále nastínění základních principů ekologické politiky a hlavních oblastí její regulace. Mimo jiné také přibližuje postoje a názory občanů EU na ochranu životního prostředí, činnost Evropské agentury pro životní prostředí a její spolupráci s ČR. Rovněž se zaměřuje na pomoc EU kandidátským a členským zemím při zavádění environmentální legislativy, na zhodnocení pokroku v oblasti ochrany životního prostředí v roce 2005 a na pojem trvale udržitelného rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.