|
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
|
| |
|
Ekologická politika Evropské unie
Košaříková, Petra ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Turečková, Andrea (oponent)
Cílem této práce je vymezit základní pojmy v oblasti péče o životní prostředí, její stručný historický vývoj v rámci Evropské unie a dále nastínění základních principů ekologické politiky a hlavních oblastí její regulace. Mimo jiné také přibližuje postoje a názory občanů EU na ochranu životního prostředí, činnost Evropské agentury pro životní prostředí a její spolupráci s ČR. Rovněž se zaměřuje na pomoc EU kandidátským a členským zemím při zavádění environmentální legislativy, na zhodnocení pokroku v oblasti ochrany životního prostředí v roce 2005 a na pojem trvale udržitelného rozvoje.
|