Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora průběžné integrace v rámci systému Copr
Klusoň, Martin ; Hruška, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací průběžné integrace pro build systém Copr. Implementace využívá framework Citool a jeho moduly, které se již používají pro průběžnou integraci build systému Koji. Výsledný systém umožňuje automaticky spustit testování pro nový balíček v build systému Copr a otestovat ho v prostředí virtuálního stroje. Práce ukazuje způsob, jakým je možné realizovat průběžnou integraci pro build systém Copr.
Rozpoznávání karet v systému Android
Klusoň, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pavelková, Alena (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem aplikace pro mobilní operační systém Android. Aplikace rozpoznává v obraze z kamery zařízení hrací karty a jejich hodnoty. Ulehčuje tím sčítání bodů ve hře Žolíky. Rozpoznávání je řešeno kombinací tří kaskádových klasifikátorů. Řešení založená na detekci pomocí klíčových bodů a OCR se ukázala jako nevhodná. Výsledná aplikace detekuje hodnoty karet (kromě žolíku), nikoliv jejich barvy.
Podpora průběžné integrace v rámci systému Copr
Klusoň, Martin ; Hruška, Martin (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá implementací průběžné integrace pro build systém Copr. Implementace využívá framework Citool a jeho moduly, které se již používají pro průběžnou integraci build systému Koji. Výsledný systém umožňuje automaticky spustit testování pro nový balíček v build systému Copr a otestovat ho v prostředí virtuálního stroje. Práce ukazuje způsob, jakým je možné realizovat průběžnou integraci pro build systém Copr.
Rozpoznávání karet v systému Android
Klusoň, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pavelková, Alena (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem aplikace pro mobilní operační systém Android. Aplikace rozpoznává v obraze z kamery zařízení hrací karty a jejich hodnoty. Ulehčuje tím sčítání bodů ve hře Žolíky. Rozpoznávání je řešeno kombinací tří kaskádových klasifikátorů. Řešení založená na detekci pomocí klíčových bodů a OCR se ukázala jako nevhodná. Výsledná aplikace detekuje hodnoty karet (kromě žolíku), nikoliv jejich barvy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.