Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zacha, Štěpán ; Klusáčková, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zacha, Štěpán ; Klusáčková, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií firmy vyrábějící produkty uměleckého kovářství. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
Mystery shopping a jeho využití ve farmacii
Klusáčková, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šojdel, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou zvanou mystery shopping. Jejím cílem je představení této metody, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. V práci je vymezen marketingový výzkum a hlavní části průběhu výzkumu. Je zde vysvětlen pojem mystery shopper, mystery story a jsou rozebrány fáze tajného nákupu. Praktická část je realizována prostřednictvím mystery shoppingu ve 42 lékárnách po celé Praze. Studie monitoruje čtyři největší řetězcové lékárny Pharmaland, Dr. Max, Lloyds a Schlecker a zaměřuje se na jejich přístup k potenciálním zákazníkům a hodnocení kvality prodeje. Na základě vyhodnocení výsledků jsou navrženy doporučení pro lékárny. Závěrem jsou shrnuty významné poznatky.
Finanční analýza
Klusáčková, Jana ; Cimický, Jan (vedoucí práce) ; Chýna, Vladislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce "Finanční analýza podniku AGSTAV TŘEBÍČ a.s." je vypracovat finanční analýzu v letech 2003-2007, výsledky vhodně interpretovat a poté porovnat v čase i s odvětvím. Finanční analýza je právě nástroj, který se používá ke zjišťování finančního zdraví podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.