Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Mikšovská, Kateřina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je popis a zhodnocení marketingových a komunikačních strategií hokejového klubu HC Sparta Praha.Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretické kapitoly se věnují marketingovým a komerčním komunikacím, jejich vymezení, roli a popisu jednotlivých součástí komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na popis cílových skupin, představení marketingových a komunikačních cílů klubu a analýzu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Stěžejní částí práce je poté zhodnocení jednotlivých komunikačních procesů a kampaní, které klub v průběhu hokejové sezony 2009/2010 aplikoval. Závěrečná kapitola přináší podněty a doporučení pro zlepšení komunikace v nadcházející hokejové sezóně.
Fundamentální analýza zvolených akciových titulů.
Klimíček, Tomáš ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Veselá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá fundamentální analýzou zvolených akciových titulů. Vybranými fundamenty jsou zisk, tržby a účetní hodnota vlastního kapitálu na akcii. První část práce se zabývá teoretickým zázemím výše zmíněných fundamentů vztažených k akciovému kurzu a nastíněním investičních strategií založených na ukazatelích P/E, P/S a P/BV. Druhá část je věnována výběru období, akciových titulů, tak samotné analýze. Ta je prováděna na dvaceti titulech obchodovaných na Londýnské burze, na tzv. Main Marketu v období desíti let, resp. od roku 1996 do roku 2005. Ze zvolených akciových titulů byla vybrána tři portfolia založená na strategiích nízkého P/E, P/S a P/BV ukazatele. Následně byla v každém roce srovnávána jejich výnosnost v různých časových obdobích od jejich vytvoření. Poslední -- třetí část, se zabývá celkovým vyhodnocením provedené analýzy, která byla provedena pro každý rok samostatně. Její součástí je analýza výběru do portfolií, celková analýza výnosnosti vytvořených portfolií a také poukazuje na limity provedené práce. Prací samotnou byla určitá anomálie na trzích prokázána, resp. všechny zvolené strategie dokázaly ex post analýzou "bít" trh.
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.