Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití prostoru Snoezelen při edukaci žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální
Kejdanová, Eliška ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím prostoru Snoezelen při edukaci žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální. Cílem práce je sledovat, jak základní škola speciální využívá prostor Snoezelen k edukaci žáků s kombinovaným postižením v rámci témat ročních období. Práce shrnuje teoretická východiska konceptu Snoezelen, možnosti jeho využití a vědecké studie, které byly na toto téma provedené, dále shrnuje specifika vzdělávání žáků s kombinovaným postižením a popisuje, jak je možné koncept Snoezelen v rámci tohoto vzdělávání využívat. Výzkumné šetření práce představuje kvalitativní výzkum, který byl proveden formou pozorování návštěv v prostoru Snoezelen, rozhovory s vyučujícími a analýzou dokumentů tří žáků. Vlastní výzkumné šetření přináší náhled na to, jak základní škola speciální tento prostor využívá. Bylo zjištěno, že prostor je využíván pro edukaci. Zaměřuje se především na smyslovou, rozumovou a řečovou výchovu. V rámci relaxace se využívají prvky z konceptu bazální stimulace. Výsledky této bakalářské práce přinášejí zjištění, že koncept Snoezelen je v rámci základní školy speciální využíván jako jeden z terapeutických konceptů, které doplňují vzdělávání žáků ve třídě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.