Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mythologies in Samsung galaxy note advertising campaogn
Kecerová, Martina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá novodobými mýtmi, ktoré sú prítomné vo vybraných audiovizuálnych reklamách. Tie spadajú do kampane pre produkt Galaxy Note 3 od spoločnosti Samsung, ktorá bola spustená na jeseň roku 2013 a pokračovala až do jari 2014. Keďže bol Samsung i oficiálnym sponzorom Zimnej olympiády v Soči, časť analyzovaného materiálu čerpá práve zo spojenia medzi športovou udalosťou a propagovaným produktom. Teoretický rámec zasadzuje analýzu do širších súvislostí a bližšie sa zaoberá semiotikou ako i marketingovými stratégiami. Semiotická časť predstavuje novodobé ponímanie znaku z pohľadu Ferdinanda de Saussura či Charlesa Sandersa Peirce, s dôrazom na teóriu sekundárneho označovania a novodobých mýtov Rolanda Barthesa v jeho diele Mytológie. Teória marketingovej komunikácie uvádza jej východiská, modely, súčasti komunikačného mixu, pričom je pozornosť upriamená na reklamu, jej prvky a pôsobenie. Praktická časť rozoberá vybrané reklamy. Pri každej z nich je popis deja s následnou semiotickou analýzou prostredia, postáv, predmetov, obrazu, farieb a zvuku. Analýza týchto reklamných prvkov a znakov v nich prebieha po vzore Barthesa a odhaľuje v jednotlivých príbehoch novodobé mýty. Popis a následná interpretácia tak umožňujú detailnejší náhľad na vybraný materiál.
Outsiders in the Works of Tennessee Williams and Sam Shepard
Kecerová, Martina ; Wallace, Clare (vedoucí práce) ; Ulmanová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavy outsiderů v hrách Tramvaj do stanice touha a Skleněný zvěřinec od Tennessee Williamse a Pravdivý západ a Láskou posedlí od Sama Sheparda. Outsideři jsou postavy, které jsou odněkud vyčleněné, a dělá jim potíže někam zapadnout, či je to vztah s druhým člověkem, celá společnost anebo širší okolní prostředí. Outsideřmi byli celý svůj život a proto při analýze jejich identity je minulost stejně důležitá jako přítomnost. Postavy se nevědí nebo nechtějí přizpůsobit většině, zařadit se na určité místo a zapadnout do prostředí, ve kterém se nacházejí. Často tedy raději proti realitě - které nejsou součástí - bojují, místo toho aby ji akceptovali. V úvodě práce vysvětluji, že i když je tvorba autorů od sebe vzdálená několik desítek let a jejich způsob psaní je dost odlišný, v rozebíraných hrách můžeme najít podobné typy postav outsiderů, kteří nejsou součástí reality kolem nich. V této části práce se také zabývám tím, že způsob jakým dramatici vykreslovali jejich postavy může mít souvis s jejich vlastními životy a zkušenostmi, které je formovali. Tennessee Williams byl odmala velmi citlivý, lišil se od jiných dětí a s později přiznanou homosexualitou se ještě víc odčlenil a sám byl outsiderem. Podobnost je vidět později v jeho ženských hrdinkách, které byli také v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.