Název: Mytologie reklamní kampaně Samsung Galaxy Note
Překlad názvu: Mythologies in Samsung galaxy note advertising campaogn
Autoři: Kecerová, Martina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: audiovizuálna reklama; Ferdinand de Saussure; mýtus; reklamná kampaň; Roland Barthes; semiotická analýza; Semiotika; znaky; advertising; advertising campaign; audio-visual commercial; Ferdinand de Saussure; myth; Roland Barthes; semiotic analysis; Semiotics; signs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet