Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Pivovaru Svijany, a.s., po roce 2005
Kargerová, Diana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Hlavním tématem práce je analýza faktorů, díky kterým se dříve nepopulární značka Svijany dostala mezi nejziskovější značky piva v České republice. Práce je nejprve věnována deskripci jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které využívá Pivovar Svijany ke své propagaci a komunikaci s veřejností. Každý nástroj je teoreticky charakterizován a následně je popsáno jeho využití v komunikační praxi Pivovaru Svijany. Ve druhé části práce analyzuji vliv marketingové komunikace na narůstající popularitu značky. Klíčovým tématem je kvalita piva značky Svijany a postup a technologie využívané při jeho výrobě, jakožto zásadní faktory ovlivňující narůstající popularitu a úspěšnost piva značky Svijany.
Proměny témat a jejich zpracování v časopisu Lidé a Země v letech 1970,1990 a 2015
Kargerová, Diana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Práce za zabývá proměnami témat a jejich zpracováním v cestopisném magazínu Lidé a Země, a to ve třech obdobích českých dějin. Konkrétně se jedná o roky 1970, 1990 a 2015. Časopis Lidé a Země patří mezi nejdéle kontinuálně vydávané časopisy u nás, vychází na českém trhu nepřetržitě od roku 1952. Slouží tedy jako vhodný příklad periodika, které reflektuje politickou a společenskou situaci v Československu, resp. České republice, od poloviny 20. století do současnosti. V kvantitativní a kvalitativní obsahové analýze magazínu bylo zkoumáno, jak se na obsahu časopisu projevily politické a společenské změny let 1970 a 1990. Výzkum těchto dvou ročníků sledoval především počet zmínek věnujících se státům tzv. Západu a státům tzv. Východu. Ročníky 1970 a 1990 byly následně porovnány v komparativní analýze. Dále se práce zaměřuje na současné mediální trendy, které jsou popsány na příkladu roku 2015.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.