Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Analýza zahraničního obchodu Evropské unie s Ruskem v letech 2000 - 2010
Kantorová, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat zahraniční obchod Evropské unie s Ruskem v letech 2000 -- 2010. První část práce se věnuje obecným charakteristikám Evropské unie a Ruska, a to z hlediska hlavních makroekonomických ukazatelů, jakými jsou HDP, míra inflace a nezaměstnanosti. Druhá kapitola se zabývá základními rysy obchodních vztahů mezi oběma celky a uvádí nejdůležitější smlouvy, které jsou základem těchto vztahů. Třetí část analyzuje obchod EU s Ruskem z hlediska teritoriálního a komoditního. V závěru je obsažen souhrn vzájemné obchodní spolupráce mezi EU a Ruskem a nastíněn vývoj vzájemných obchodních vztahů obou celků v budoucnu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.