Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
KUBÁTOVÁ, Radka
Kvalitní hudební vzdělání, motivace a podpora vedoucích pracovníků může ovlivnit kvalitu hudebních činností. Jejich časově náročné a nelehké získání učitele mnohdy odradí, nicméně hudební činnosti ovlivňují celkový rozvoj dítěte předškolního věku, a jejich četnost a kvalita zaleží právě na pedagogovi mateřské školy. Při edukaci hudby v jakékoli formě naráží učitel na problémy spojené s realizací právě hudebních činností. Cílem bakalářské práce je upozornit na důležitost hudebních dovedností, schopností a znalostí pedagogů mateřských škol a zmapovat rizika ovlivňující hudební činnost ve vzdělávací nabídce v souvislosti s hudebními dovednostmi pedagoga. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření mezi pedagogy mateřských škol. Ve vyhodnocení výzkumného šetření bylo zjištěno, že negativní aspekty v hudební činnosti ovlivňují převážně začínající učitele. Získáváním zkušeností se tato rizika zmírňují nebo až ztrácí.
Malotřídní škola
Kubátová, Radka ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
V této práci se zabývám existencí malotřídních škol. Objasňuji čtenářům historii malotřídních škol, vymezuji pojem malotřídní škola, přibližuji výuku na této škole a zaměřuji se na učitele a žáka na tomto typu školy. V teoretické části dále popisuji školu jako subjekt, který vytváří velmi dobré podmínky pro utváření volnočasových aktivit. Dále pak v praktické části charakterizuji malotřídní školu v obci Sokoleč, kde pracuji jako vychovatelka školní družiny. Popisuji specifika této školy, klima, výuku, aktivity školy apod. Klíčová slova Malotřídní škola, sloučené ročníky, volnočasové aktivity, výuka, vyučovací hodina, učitel.
Malotřídní škola
Kubátová, Radka ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Prokop, Jiří (oponent)
V této práci se zabývám existencí malotřídních škol. Objasňuji čtenářům historii malotřídních škol, vymezuji pojem malotřídní škola, přibližuji výuku na této škole a zaměřuji se na učitele a žáka na tomto typu školy. V teoretické části dále popisuji školu jako subjekt, který vytváří velmi dobré podmínky pro utváření volnočasových aktivit. Dále pak v praktické části charakterizuji malotřídní školu v obci Sokoleč, kde pracuji jako vychovatelka školní družiny. Popisuji specifika této školy, klima, výuku, aktivity školy apod. Klíčová slova Malotřídní škola, sloučené ročníky, volnočasové aktivity, výuka, vyučovací hodina, učitel.
Možnosti fyzioterapeutické léčby u osob po cévní mozkové příhodě
KUBÁTOVÁ, Radka
Předložená bakalářská práce se nazývá {\clq}Možnosti fyzioterapeutické léčby u osob po cévní mozkové příhodě`. Tato práce byla zaměřena na zmapování rehabilitačně {--} ošetřovatelské péče u pacientů po cévní mozkové příhodě a na popis možností současné rehabilitační péče u pacientů po cévní mozkové příhodě. Práce pojednává o možnostech fyzioterapeutické léčby a o spolupráci ošetřovatelského a rehabilitačního personálu. Cílem práce je popis rehabilitační péče u pacientů po cévní mozkové příhodě, který je v práci doložen kazuistikami pacientů. Dalším cílem práce je zmapování rehabilitačně - ošetřovatelské péče, které je doloženo kvantitativním výzkumem, dotazníkovou metodou. Cílem práce bylo vytvořit vhodný metodický materiál pro využití komplexní rehabilitační péče u pacientů, kteří prodělali cévní mozkovou příhodu, v akutním stádiu. Dalším cílem práce bylo zjistit míru spolupráce a informovanosti pracovníků v rehabilitačně {--} ošetřovatelském procesu. Pro zjištění cílů byl využit kvalitativní výzkum. Byla použita metoda zúčastněného pozorování, polostandardizovaný rozhovor, analýza dokumentů. Doplňujícím materiálem je kvantitativní výzkum, u něhož byla využita metoda dotazníků. Výzkum byl proveden u pacientů po cévní mozkové příhodě, kteří byli hospitalizováni na neurologickém oddělení v Českých Budějovicích. Doplňující kvantitativní výzkum, pomocí dotazníkové metody byl proveden na neurologických a interních odděleních v Českých Budějovicích, Příbrami a Českém Krumlově. Na základě výzkumu byly vytvořeny metodické postupy rehabilitační péče u pacientů po cévní mozkové příhodě v akutním stádiu a zjištěny nedostatky v informovanosti a spolupráci ošetřovatelského a rehabilitačního personálu. Práce bude využita jako informační a studijní materiál pro všechny pracovníky podílející se na léčbě pacientů po cévní mozkové příhodě, ale také pro laickou veřejnost. Informace mohou být předány formou přednášek, letáků, atd.

Viz též: podobná jména autorů
4 KUBÁTOVÁ, Renata
4 Kubátová, Radka
4 Kubátová, Renata
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.