Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz Evropské unie ve zpravodajství České televize
Křešnička, Tomáš ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje způsobům a charakteristikám mediálního zobrazení Evropské unie a s ní spojených témat ve zpravodajství České televize na příkladu analyzovaného vysílání o volbách do Evropského parlamentu v roce 2014. První část práce se zaobírá základními teoretickými aspekty tématu, které popisuje, vysvětluje a zkoumá. Hned v úvodu je přiblížen vývoj evropské integrace od druhé světové války po současnost, vznik Evropské unie a kontext českého přistoupení. Práce se dále věnuje v obecné teoretické rovině svému hlavnímu tématu, a sice problematice zobrazování a konstrukce zejm. politických témat prostřednictvím televizního zpravodajství - jmenuje důležité koncepty, které ke zkoumanému tématu přísluší a odvolává se přitom na výzkumy vybraných autorů. K popsaným teoretickým kategoriím a definovaným konceptům z oblasti výzkumu mediálních obsahů patří např. mediální reprezentace, narativ, agenda setting, priming nebo framing, kterým jsou věnovány samostatné kapitoly. Další oddíl práce se týká teoretického pojetí zpravodajství veřejné služby, které je v uvedených kapitolách přiblíženo ve své základní problematice. Prostor je věnován normativním požadavkům na zpravodajství veřejné služby a konceptu objektivity. Navazující analytická část diplomové práce nejprve vysvětluje metodologické uchopení...
Jan Kraus jako značka
Křešnička, Tomáš ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Jan Kraus jako značka" se zabývá problematikou pojetí celebrit jako marketingových značek a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, nejprve v teoretické rovině, poté na konkrétním příkladu českého moderátora a herce Jana Krause. Úvodní část práce definuje celebritu a její společenskou roli v kontextu zkoumaného tématu a základně syntetizuje teoretické oblasti, které se k vytváření marketingových značek celebrit a jejich využívání v marketingové komunikaci vztahují. Poznatky z úvodní části práce jsou aplikovány při analýze konkrétního příkladu z českého prostředí. Práce na příkladu Jana Krause popisuje zejména marketingová témata personal branding a celebrity endorsement a jejich vliv na budování marketingové značky celebrity. Analyticky se tak zaměřuje například na integrovaná reklamní sdělení v televizním pořadu Show Jana Krause, společenský magazín KRAUS nebo reklamní kampaň značky minerálních vod Mattoni, ve které Jan Kraus účinkoval.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.