Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Effective tax rate measures : (survey of methods, computations and comparison to statutory tax rates in the Czech Republic)
Kábrtová, Jana ; Zápal, Jan (vedoucí práce) ; Hedbávný, Petr (oponent)
Struktura daňových systémů jednotlivých zemí světa je značně složitá a v mnohém se liší. Jelikož statutární sazby daně nejsou dobrými nástroji pro měření daňového zatíženi nebo pro porovnávání rozdílných daňových systému jednotlivých zemí, abychom získali všechny tyto potřebné informace, musíme vypočítat vlastní, "umělou" sazbu. Tato práce se zabývá efektivními daňovými sazbami, syntetickými indikátory, které se dají vypočítat několika různými metodami a jsou dostatečnými nástroji pro měření skutečného daňového zatížení. Součástí práce je jednak shrnutí a popis jednotlivých metod výpočtu s důrazem ne jejich přednosti a zápory, jednak samotný výpočet efektivních daňových sazeb pro Českou republiku. Získané efektivní daňové sazby jsou porovnávány s efektivními daňovými sazbami v jiných evropských zemích a v USA s cílem zjistit, zda je daňové zatížení v České republice větší či menší než v zemích evropské patnáctky. Vypočtené efektivní sazby daně jsou dále porovnávány i se statutárními sazbami. Poslední část práce se pak zabývá připravovanou daňovou reformu a jejím vlivem na efektivní daňové sazby.
Effective tax rate measures : (survey of methods, computations and comparison to statutory tax rates in the Czech Republic)
Kábrtová, Jana ; Zápal, Jan (vedoucí práce) ; Hedbávný, Petr (oponent)
Struktura daňových systémů jednotlivých zemí světa je značně složitá a v mnohém se liší. Jelikož statutární sazby daně nejsou dobrými nástroji pro měření daňového zatíženi nebo pro porovnávání rozdílných daňových systému jednotlivých zemí, abychom získali všechny tyto potřebné informace, musíme vypočítat vlastní, "umělou" sazbu. Tato práce se zabývá efektivními daňovými sazbami, syntetickými indikátory, které se dají vypočítat několika různými metodami a jsou dostatečnými nástroji pro měření skutečného daňového zatížení. Součástí práce je jednak shrnutí a popis jednotlivých metod výpočtu s důrazem ne jejich přednosti a zápory, jednak samotný výpočet efektivních daňových sazeb pro Českou republiku. Získané efektivní daňové sazby jsou porovnávány s efektivními daňovými sazbami v jiných evropských zemích a v USA s cílem zjistit, zda je daňové zatížení v České republice větší či menší než v zemích evropské patnáctky. Vypočtené efektivní sazby daně jsou dále porovnávány i se statutárními sazbami. Poslední část práce se pak zabývá připravovanou daňovou reformu a jejím vlivem na efektivní daňové sazby.
Korejský investor v českém podniku : (případová studie společnosti Daewoo Avia, a.s)
Kábrtová, Jana ; Kouba, Karel (vedoucí práce) ; Hrubý, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá studiem působení korejského investora Daewoo v českém podniku Avia. Záměrem práce je na příkladu společnosti Daewoo Avia, a. s. názorně ukázat, jaký dopad může mít šablonovité přenesení korejského systému corporate governance do českých podmínek. V podrobné analýze je kladen důraz především na vývoj sledovaného podniku, korejské principy řízení společnosti, úskalí korejského vedení a úspěšnost firmy, jež je hodnocena podle ekonomických ukazatelů, včetně produkce a počtu zaměstnanců. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.