Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Káčerková, Radka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké druhy emocionálních apelů se v reklamách vyskytují nejčastěji. Analyzovaný výzkumný vzorek 150 televizních reklam byl rozdělen do homogenních skupin dle jednotlivých odvětví a zkoumán pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Veškeré zjištěné poznatky a výsledky ukázaly, že emocionální apely jsou podstatnou částí televizních reklam, ale spíše jako druhotné vedlejší faktory doplňující celkové reklamní poselství. Klíčová slova: Emoce, marketing, reklama, reklamní apely, emocionální apely
Možnosti regionálního mediálního plánování
Kratochvíl, Oldřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Diplomová práce shrnuje aktuální poznatky z procesu mediálního plánování, přičemž klade důraz na využití teoretických poznatků pro praktický postup při rozhodování o propagaci regionálních firem. V praktické části jsou analyzovány konkrétní potenciální reklamní nosiče působící v regionu, Kraji Vysočina. Důraz je kladen na nalezení stejné jednotky zásahu nosiče vybraných cílových skupin. Výstupem diplomové práce je širší posouzení reklamního trhu Kraje Vysočina a doporučení postupu při výběru vhodného reklamního nosiče. Nejvýznamnějším přínosem je jednotná kvantifikace výsledků mediálních ukazatelů pro dosažení mediálních cílů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jordán, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.