Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Káčerková, Radka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké druhy emocionálních apelů se v reklamách vyskytují nejčastěji. Analyzovaný výzkumný vzorek 150 televizních reklam byl rozdělen do homogenních skupin dle jednotlivých odvětví a zkoumán pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Veškeré zjištěné poznatky a výsledky ukázaly, že emocionální apely jsou podstatnou částí televizních reklam, ale spíše jako druhotné vedlejší faktory doplňující celkové reklamní poselství. Klíčová slova: Emoce, marketing, reklama, reklamní apely, emocionální apely
Možnosti regionálního mediálního plánování
Kratochvíl, Oldřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Diplomová práce shrnuje aktuální poznatky z procesu mediálního plánování, přičemž klade důraz na využití teoretických poznatků pro praktický postup při rozhodování o propagaci regionálních firem. V praktické části jsou analyzovány konkrétní potenciální reklamní nosiče působící v regionu, Kraji Vysočina. Důraz je kladen na nalezení stejné jednotky zásahu nosiče vybraných cílových skupin. Výstupem diplomové práce je širší posouzení reklamního trhu Kraje Vysočina a doporučení postupu při výběru vhodného reklamního nosiče. Nejvýznamnějším přínosem je jednotná kvantifikace výsledků mediálních ukazatelů pro dosažení mediálních cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.