Název: Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Překlad názvu: Classification analysis of emotional appeals on sample Czech television commercials
Autoři: Káčerková, Radka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; emocionální apely; marketing; reklama; reklamní apely; advertising; advertising appeals; emotional appeals; emotions; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44917

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet