|
Nerealistické zobrazení videa
Johannesová, Daniela ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této práce je nerealistické zobrazení videa. Je zde uveden souhrn existujících technik nerealistického zobrazení a dále se práce soustředí na vybrané metody zpracování videa schopné pracovat v reálném čase. Pro efektivnějíší zpracování videa bylo využito akcelerace pomocí grafické karty za použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL.
|
|
Decimace polygonálních modelů
Johannesová, Daniela ; Herout, Adam (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Při reprezentaci objektů pomocí polygonálních modelů často vznikají modely obsahující velmi vysoké množství polygonů. Pokud chceme pracovat s takovým modelem v reálném čase, tak je nutné ho zjednodušit.Proces zjednodušování modelu se nazývá decimace. Je známých několik decimačních metod pro zjednodušení modelů. Podle charakteristiky modelu a požadovaných vlastností zjednodušenného modelu chceme vybrat vhodnou metodu, proto je nutné znát vlastnosti jednotlivých metod a také jejich omezení.
|
|
Decimace polygonálních modelů
Johannesová, Daniela ; Herout, Adam (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Při reprezentaci objektů pomocí polygonálních modelů často vznikají modely obsahující velmi vysoké množství polygonů. Pokud chceme pracovat s takovým modelem v reálném čase, tak je nutné ho zjednodušit.Proces zjednodušování modelu se nazývá decimace. Je známých několik decimačních metod pro zjednodušení modelů. Podle charakteristiky modelu a požadovaných vlastností zjednodušenného modelu chceme vybrat vhodnou metodu, proto je nutné znát vlastnosti jednotlivých metod a také jejich omezení.
|
|
Nerealistické zobrazení videa
Johannesová, Daniela ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této práce je nerealistické zobrazení videa. Je zde uveden souhrn existujících technik nerealistického zobrazení a dále se práce soustředí na vybrané metody zpracování videa schopné pracovat v reálném čase. Pro efektivnějíší zpracování videa bylo využito akcelerace pomocí grafické karty za použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL.
|