Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč
Jirgle, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Černý, Bohuslav (oponent)
Název: Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán, který napomůže dalšímu rozvoji projektu Brutal kruháč. Dalším cílem je v rámci podnikatelského plánu zpracování analýz potřebných pro určení dalších možností rozvoje projektu. Metody: Pro sestavení podnikatelského plánu byla využita literární rešerše a deskripce analyzovaných podkladů. Dále byla využita metoda dotazníkového šetření, pozorování, analýzy a komparace při sestavování marketingového a finančního plánu. Výsledky: Z výsledků jednotlivých analýz vyplývá, že je projekt rentabilní a má smysl ho dále rozšiřovat. Na základě zjištěných výsledků v této práci dojde k přesunu projektu do vlastních prostor v Praze, rozšíření počtu lekcí a expanzi do Brna. Tyto kroky pro další rozvoj projektu budou podpořeny efektivní marketingovou propagací. Klíčová slova: Podnikatelský plán, kruhové tréninky, finanční plán, propagace, rozvoj
Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč
Jirgle, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán, který napomůže dalšímu rozvoji projektu Brutal kruháč. Dalším cílem je v rámci podnikatelského plánu zpracování analýz potřebných pro určení dalších možností rozvoje projektu. Metody: Pro sestavení podnikatelského plánu byla využita literární rešerše a deskripce analyzovaných podkladů. Dále byla využita metoda dotazníkového šetření, pozorování, analýzy a komparace při sestavování marketingového a finančního plánu. Výsledky: Z výsledků jednotlivých analýz vyplývá, že je projekt rentabilní a má smysl ho dále rozšiřovat. Na základě zjištěných výsledků v této práci dojde k přesunu projektu do vlastních prostor v Praze, rozšíření počtu lekcí a expanzi do Brna. Tyto kroky pro další rozvoj projektu budou podpořeny efektivní marketingovou propagací. Klíčová slova: Podnikatelský plán, kruhové tréninky, finanční plán, propagace, rozvoj
Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč
Jirgle, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán, který napomůže dalšímu rozvoji projektu Brutal kruháč. Dalším cílem je v rámci podnikatelského plánu zpracování analýz potřebných pro určení dalších možností rozvoje projektu. Metody: Pro sestavení podnikatelského plánu byla využita literární rešerše a deskripce analyzovaných podkladů. Dále byla využita metoda dotazníkového šetření, pozorování, analýzy a komparace při sestavování marketingového a finančního plánu. Výsledky: Z výsledků jednotlivých analýz vyplývá, že je projekt rentabilní a má smysl ho dále rozšiřovat. Na základě zjištěných výsledků v této práci dojde k přesunu projektu do vlastních prostor v Praze, rozšíření počtu lekcí a expanzi do Brna. Tyto kroky pro další rozvoj projektu budou podpořeny efektivní marketingovou propagací. Klíčová slova: Podnikatelský plán, kruhové tréninky, finanční plán, propagace, rozvoj
Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč
Jirgle, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Černý, Bohuslav (oponent)
Název: Podnikatelský plán: Možnosti rozvoje projektu Brutal Kruháč Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán, který napomůže dalšímu rozvoji projektu Brutal kruháč. Dalším cílem je v rámci podnikatelského plánu zpracování analýz potřebných pro určení dalších možností rozvoje projektu. Metody: Pro sestavení podnikatelského plánu byla využita literární rešerše a deskripce analyzovaných podkladů. Dále byla využita metoda dotazníkového šetření, pozorování, analýzy a komparace při sestavování marketingového a finančního plánu. Výsledky: Z výsledků jednotlivých analýz vyplývá, že je projekt rentabilní a má smysl ho dále rozšiřovat. Na základě zjištěných výsledků v této práci dojde k přesunu projektu do vlastních prostor v Praze, rozšíření počtu lekcí a expanzi do Brna. Tyto kroky pro další rozvoj projektu budou podpořeny efektivní marketingovou propagací. Klíčová slova: Podnikatelský plán, kruhové tréninky, finanční plán, propagace, rozvoj

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.