Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový magazín jako specifický komunikační prostředek
Jireš, Ondřej ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá teorií internetových periodik. V úvodu je představeno komunikační prostředí nová média. Následuje charakterizace a typologizace internetových periodik a definice vlastností a funkcí těchto periodik s důrazem na nové příležitosti, které přinášejí. Hlavní pozornost je věnována webovým periodikům jako nejprogresivnějším komunikačním prostředkům. Práce potvrzuje platnost teorie remediace, hodnotí vliv trendu web 2.0 a poskytuje zamyšlení nad rolí internetových periodik v možné obrodě veřejné společnosti. Dále přináší představu o možném budoucím vývoji těchto periodik s ohledem na teorii sémantického webu.
Internetový magazín jako specifický komunikační prostředek
Jireš, Ondřej ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Šlerka, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá teorií internetových periodik. V úvodu je představeno komunikační prostředí nová média. Následuje charakterizace a typologizace internetových periodik a definice vlastností a funkcí těchto periodik s důrazem na nové příležitosti, které přinášejí. Hlavní pozornost je věnována webovým periodikům jako nejprogresivnějším komunikačním prostředkům. Práce potvrzuje platnost teorie remediace, hodnotí vliv trendu web 2.0 a poskytuje zamyšlení nad rolí internetových periodik v možné obrodě veřejné společnosti. Dále přináší představu o možném budoucím vývoji těchto periodik s ohledem na teorii sémantického webu.
Internetový magazín jako specifický informační zdroj
Jireš, Ondřej ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Souček, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá teorií internetových magazínů, které patří mezi důležité informační zdroje internetu. V úvodní části je představeno komunikační prostředí zvané nová média. Následuje charakterizace a typologizace internetových magazínů a definice zásadních specifik a funkcí s důrazem na nové možnosti, které internetové magazíny nabízejí. Prostor je věnován také srovnání s konkurenty internetových magazínů jak v prostředí internetu, tak tradičních médií. V závěru je zamyšlení nad trendy a vývojem v oblasti internetových magazínů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.