Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Aberantní chování, opioidy a bolest
Jirásková, Michaela ; Raudenská, Jaroslava (vedoucí práce) ; Neugebauer, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA 2. LÉKAŘSKÁ FAKULTA Ústav ošetřovatelství Michaela Jirásková Aberantní chování, opioidy a bolest Bakalářská práce Praha 2023 ABSTRAKT Východiska: Tato práce se zaměřuje na výzkum četnosti rizika aberantního chování ve spojení s opioidy. Cíle: Cílem práce je přinést přehled literatury o aberantním chování při užívání opioidních analgetik při chronické nenádorové bolesti a zjistit četnost rizika aberantního chování na základě screeningu a skutečný výskyt aberantního chování ve skupině pacientů s chronickou bolestí bez léčby opioidy. Metodika: Bylo vyšetřeno 30 pacientů s chronickou nenádorovou bolestí neužívajících opioidní analgetika a 30 pacientů s chronickou nenádorovou bolestí užívajících opioidní analgetika hospitalizovaných na Klinice rehabilitačního lékařství 2. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy. Pacientům byly prezentovány tyto testy v papírové podobě: Strukturované interview, ORT, ET, COMM, SOAPP-R, CAGE-AID. Výsledky: U sociodemografických a klinických proměnných jsme dle vhodnosti použili testování za pomoci chí kvadrátu pro měření statistické významosti, kde jsme došli k závěru, že existuje statisticky významný rozdíl mezi skupinou uživatelů opioidních analgetik a mezi jejich neuživateli. Při zkoumání vlivu sociodemografických proměnných na kvalitu života pacientů s chronickou...
Využití hlasovacího systému Demokracie 21
Jirásková, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na využití hlasovacího systému Demokracie 21. Cílem práce je prostřednictvím dotazníkového šetření vytvořit simulaci hlasovacího systému v obci Kobylí a na základě získaných výsledků zhodnotit jeho aplikaci v praxi. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti veřejné volby se záměrem porovnat uvedené volební systémy. Druhá část je zaměřena na vlast-ní práci, která obsahuje analýzu úspěšně proběhlých projektů s využitím hlasovacího systému Demokracie 21 na území České republiky, dále dotazníkové šetření mezi obyvateli obce, vyhodnocení získaných dat a jejich následná konzultace se zástupci zastupitelstva obce.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Jirásková, Michaela ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelenová, Martina (oponent)
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na základě dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje vývoji sledovanosti seriálu a srovnání s konkurenčním pořadem.

Viz též: podobná jména autorů
2 JIRÁSKOVÁ, Marcela
2 Jirásková, Marcela
1 Jirásková, Markéta
3 Jirásková, Martina
1 Jirásková, Milena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.