Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Hadravová, Radka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jelínková, Barbara (oponent)
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
23 JELÍNKOVÁ, Barbora
23 Jelínková, Barbora
8 Jelínková, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.