Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place
Ješinová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place Cíle: Hlavním cílem této práce je vypozorování chyb v interpersonální komunikaci ve společnosti Holmes Place, najít příčiny těchto chyb a navrhnout efektivní řešení, jak se chybám vyvarovat a zlepšit tak komunikaci ve firmě. Metody: V práci jsem použila metodu interview a metodu dotazníkového šetření. Metoda dotazníkového šetření spočívala v určení vzorku dotazovaných, vytvoření dotazníků a v celkovém vyhodnocení výsledků. Metodu interview jsem použila k získání informací o možnostech a rychlosti interpersonální komunikace ve firmě. U dotazovaného vzorku hodnotím úroveň interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place. Výsledky: Zjistila jsem, že interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place je dle špatně a správně zodpovězených otázek na velmi nízké úrovni- správně zodpovězené otázky jen mírně přesahují hranici 50%. Bez ohledu na vrcholový management, střední management či podřízené zaměstnance lze hodnotit komunikaci ve firmě jako nedostačující. Důležitou roli v tomto případě hraje nevystudovaný a neproškolený personál. Klíčová slova: Komunikace, verbální komunikace, neverbální komunikace, distanční komunikace, jednání, porada, meeting, e-mail.
Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice
Ješinová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ješinová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Marketingový plán společnosti Holmes Place v České republice je analýzou marketingových kampaní z roku 2010 a návrhem nové kampaně pro rok 2011. Práce je podložená teoretickými poznatky a ověřená skutečnou praxí. Zahrnuje analýzu současné situace klubů Holmes Place na českém trhu, jejich slabé a silné stránky a také příležitosti a hrozby. Na základě aktuálních firemních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně, který bude předložen vedení firmy a pokud bude mít pozitivní ohlasy, stane se základním materiálem k realizaci jarní kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.