Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a trh rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Janků, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikaci marketingu na trhu rybářských potřeb. Teoretická část práce vymezuje základní marketingové pojmy a definice, které jsou předpokladem pro praktickou část. Aplikační část práce charakterizuje trh rybářských potřeb a jeho subjekty a podrobně popisuje marketingové aktivity společnosti zabývající se výrobou a prodejem rybářských potřeb. Součástí práce je marketingový výzkum nákupních zvyklostí a oblíbenosti značek mezi spotřebiteli. Na základě popisu současného marketingu společnosti a marketingového výzkumu jsou pro společnost stanovena doporučení pro zvýšení loyality stávajících zákazníků a zvyšování tržního podílu.

Viz též: podobná jména autorů
2 JANKŮ, Jana
2 JANKŮ, Jitka
2 Janků, Jan
2 Janků, Jaroslav
1 Janků, Jaroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.