Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hejného metoda v srovnání s Realistickou matematikou Hanse Freudenthala
Jandová, Sára ; Kvasz, Ladislav (vedoucí práce) ; Janda, David (oponent)
Cílem obsahu práce je především nalezení a srovnání společných principů Hejného metody výuky matematiky s Realistickým matematickým vzděláváním, o jehož základech hovořil ve své práci Hans Freudenthal. Oba přístupy k výuce jsou vždy stručně teoreticky popsány a následně představeny pomocí příkladů z učebnic, z příruček a praxe, doplněny didaktickým komentářem. K sepsání práce byly nejprve prostudovány materiály shrnující jednotlivé metody a následně vyhledána příslušná výuková témata a vztahy, na nichž je provedeno vzájemné porovnání, a které reprezentují různé složky matematické výuky (aritmetiku, geometrii a algebru). V sekci příkladů je práce orientována na vztahy odvozující se na 2. stupni ZŠ. U každého výukového tématu jsou shrnuta specifika, jež ho přisuzují k daným stylům výuky, jejich podobnosti a rozdíly. Dále jsou shrnuty základní podobnosti a rozdíly týkající se organizace výuky a využitých učebnic. V závěru práce jsou stručně zmíněny zjištěné výsledky a zhodnocení. KLÍČOVÁ SLOVA Výuka matematiky, Realistické matematické vzdělávání, Freudenthal, Hejného metoda, Hejný

Viz též: podobná jména autorů
1 JANDOVÁ, Štěpánka
1 Jandová, Sandra
2 Jandová, Simona
2 Jandová, Soňa
6 Jandová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.