Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Knihovna Elišky Krásnohorské
Bělehrádková, Jana ; Khel, Richard (vedoucí práce) ; Janáčková, Jaroslava (oponent)
Předkládaná diplomová práce popisuje, analyzuje a zhodnocuje význam osobní knihovny Elišky Krásnohorské z pohledu knihovědného. Diplomová práce je postavena na zjišťování, výběru, analýze a vyhodnocování adekvátních pramenů. Práce je členěna na tři hlavní celky. První z nich podává výklad života Elišky Krásnohorské, doplněné o poznámky stran jejich knižních zvyků. Druhý celek je zaměřen již knihovědně. Zabývá se významem knih v osobním a profesním životě Elišky Krásnohorské, motivem knihy v jejím díle a prací Krásnohorské s knihou. Třetí celek pak podává výklad osobnosti Krásnohorské z hlediska jejího vzdělávacího působení, které bylo ovlivněno tiskem a knihami ve zvýšené míře. Jako příloha je zařazen soupis osobní knihovny Krásnohorské rozdělený na dvě části, z nichž první část představuje knihy zmiňované v její korespondenci, pamětech, a deníkových záznamech a druhá část je tvořena získanými katalogizačními lístky z Knihovny Gender studies, doplněna o poznámky a dedikace. Součástí práce jsou i obrazové přílohy související s informacemi zmiňovanými v hlavním textu.
Osobní knihovna Josefa Václava Sládka
Ježková, Veronika ; Khel, Richard (vedoucí práce) ; Janáčková, Jaroslava (oponent)
Cílem diplomové práce je představit život a dílo Josefa Václava Sládka a poukázat na jeho vztah ke knize z pohledu čtenáře i autora. První část práce je zaměřena na život Josefa Václava Sládka a jeho osobnost. Následuje rozbor jeho tvorby s důrazem na motiv knihy objevující se v jeho díle. Charakterizována je také Sládkova pozice jako čtenáře. Podstatným bodem práce je popis a analýza Sládkovy osobní knihovny ve Zbirohu. [Autorský abstrakt].
Osobní knihovna Josefa Václava Sládka
Ježková, Veronika ; Khel, Richard (vedoucí práce) ; Janáčková, Jaroslava (oponent)
Cílem diplomové práce je představit život a dílo Josefa Václava Sládka a poukázat na jeho vztah ke knize z pohledu čtenáře i autora. První část práce je zaměřena na život Josefa Václava Sládka a jeho osobnost. Následuje rozbor jeho tvorby s důrazem na motiv knihy objevující se v jeho díle. Charakterizována je také Sládkova pozice jako čtenáře. Podstatným bodem práce je popis a analýza Sládkovy osobní knihovny ve Zbirohu. [Autorský abstrakt].
Knihovna Elišky Krásnohorské
Bělehrádková, Jana ; Khel, Richard (vedoucí práce) ; Janáčková, Jaroslava (oponent)
Předkládaná diplomová práce popisuje, analyzuje a zhodnocuje význam osobní knihovny Elišky Krásnohorské z pohledu knihovědného. Diplomová práce je postavena na zjišťování, výběru, analýze a vyhodnocování adekvátních pramenů. Práce je členěna na tři hlavní celky. První z nich podává výklad života Elišky Krásnohorské, doplněné o poznámky stran jejich knižních zvyků. Druhý celek je zaměřen již knihovědně. Zabývá se významem knih v osobním a profesním životě Elišky Krásnohorské, motivem knihy v jejím díle a prací Krásnohorské s knihou. Třetí celek pak podává výklad osobnosti Krásnohorské z hlediska jejího vzdělávacího působení, které bylo ovlivněno tiskem a knihami ve zvýšené míře. Jako příloha je zařazen soupis osobní knihovny Krásnohorské rozdělený na dvě části, z nichž první část představuje knihy zmiňované v její korespondenci, pamětech, a deníkových záznamech a druhá část je tvořena získanými katalogizačními lístky z Knihovny Gender studies, doplněna o poznámky a dedikace. Součástí práce jsou i obrazové přílohy související s informacemi zmiňovanými v hlavním textu.
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Janáčková, Jitka ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Jejím cílem je posoudit vliv značky na kupní chování vybraného segmentu na trhu mobilních telefonů a navrhnout doporučení pro budování silné značky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s marketingovým řízením, marketingovým mixem, značkou, kupním chováním a kupním rozhodovacím procesem. Ve vlastní práci je charakterizován světový trh chytrých telefonů a následně největší společnosti působící na trhu. Tyto společnosti jsou následně analyzovány a komparovány na základě jejich marketingové strategie. Práce je završena dotazníkovým šetřením s cílem posoudit jednotlivé marketingové podněty a odhalit jednotlivé faktory, které jsou nejdůležitější pro spotřebitele vlastnící chytrý telefon a mezi nimi poměřit vliv značky. V závěru práce jsou shrnuty nejdůležitější zjištění a navrhnuta doporučení pro budování silné značky.
Česká literatura v intermediální perspektivě. IV. kongres světové literárněvědné bohemistiky: Jiná česká literatura (?)
Fedrová, Stanislava ; Zajac, P. ; Winter, A. ; Štochl, J. ; Novák, R. ; Beličová, R. ; Foret, M. ; Kořínek, Pavel ; Jareš, Michal ; Bubeníček, P. ; Koblížek, T. ; Mareš, P. ; Málková, I. ; Čulík, J. ; Kyuchin, Kim ; Zelinský, M. ; Schultze, B. ; Gerčikova, I. ; Voisine-Jechová, H. ; Cloutier, C. ; Jirsa, T. ; Kapsová, E. ; Jedličková, Alice ; Mercks, K. ; Režná, M. ; Změlík, R. ; Šlaisová, E. ; Ambros, V. ; Janáčková, J. ; Pariláková, E. ; Váša, O. ; Lemańczyk, M. M. ; Schmid, H. ; Vaňková, I. ; Machová Ondřejová, K. ; Šolić, M. ; Müllerová, L. ; Kudlová, Klára ; Pořízka, P.
Mezinárodní bohemistický kongres se koná každých pět let z iniciativy Ústavu pro českou literaturu Akademie věd České republiky. Letošního kongresu se zúčastnilo více než 150 vědců z celého světa. Světový výzkum v oblasti teorie intermediality za poslední dvě dekády pokročil od případových studií k prvním syntézám a typologiím, zatímco v českém kontextu má stále mírný příznak "jinakosti". Studie shromážděné v tomto sborníku se zabývají analýzou překračování mediálních hranic v rámci autorských poetik, uvnitř individuálních děl i mezi sémiotickými systémy: problematice filmové či rozhlasové adaptace literárních děl, komiksu, ekfrázi a dalším tematizacím výtvarného umění nebo hudebních motivů v literatuře, vztahu dramatu k jeho divadelní realizaci nebo reprezentaci skutečnosti či postupů jiných médií v literárních textech.

Viz též: podobná jména autorů
1 Janáčková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.